بازدید 10117
۱

واکنش استقلال به خرید استوکس،قوچان‌نژاد و توره

نام ۳ بازیکن باید از لیست استقلال خارج شود که آبی پوشان بتوانند بازیکنانی نظیر شجاعیان، آقاخان و محسن کریمی را وارد لیست کنند و جذب این همه بازیکن که نام آنها در رسانه‌ها مطرح می‌شود عقلانی نیست.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 09 December 2018

معاون ورزشی باشگاه استقلال اسامی مطرح شده در رسانه‌ها برای پیوستن به این تیم در نیم فصل را شایعه خواند و از رسانه‌ها خواست تا آرامش خود را در فصل نقل و انتقالات حفظ کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در مورد حضور بازیکنان جدید در تیم استقلال مطرح شده و هر روز نام یک بازیکن در جمع آبی پوشان شنیده می‌شود. طی روزهای گذشته صحبت از حضور صفا هادی، رضا قوچان نژاد، آنتونی استوکس، ابراهیم توره و ... در استقلال مطرح شده و حتی عنوان شد امیرحسین فتحی برای جذب بازیکنان جدید راهی کشور امارات شده اما مسئولان باشگاه استقلال معتقد هستند استقلال برای جذب بازیکنان جدید جای خالی ندارد و باید تا بعد از بازی با پدیده صبر کرد تا لیست این تیم توسط شفر به باشگاه اعلام شود.

از سوی دیگر نام ۳ بازیکن باید از لیست استقلال خارج شود که آبی پوشان بتوانند بازیکنانی نظیر شجاعیان، آقاخان و محسن کریمی را وارد لیست کنند و جذب این همه بازیکن که نام آنها در رسانه‌ها مطرح می‌شود عقلانی نیست.خبرنگارها در خصوص اسامی مطرح شده در رسانه‌ها با علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال تماس گرفته اند که وی در این باره گفت: این اسامی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود فقط و فقط گمانه‌زنی خود رسانه‌ها است و من هم تصمیم گرفته‌ام تا پایان نقل و انتقالات در مورد اسامی و شایعاتی که مطرح می‌شود صحبتی انجام ندهم.

وی افزود: متاسفانه هر روز اسم یک بازیکن برای حضور در استقلال مطرح می‌شود در حالی که خود ما هم از مطرح شدن چنین نام‌هایی تعجب می‌کنیم. من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند و به باشگاه اجازه بدهند با آرامش کار خودش را انجام بدهد و از مطرح کردن اسامی که بعضا باعث بالا رفتن قیمت‌ها در نقل و انتقالات می‌شود خودداری کنند. مطمئن باشید اگر بازیکنی با استقلال به توافق برسد و با ما قرارداد امضا کند از طریق رسانه رسمی باشگاه و یا خود مدیران باشگاه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال به فارس گفت: طی روزهای اخیر اسامی مختلفی در رسانه‌ها مطرح شده که من هر روز باید به این اسامی واکنش نشان بدهم. از نمایندگان رسانه‌ها هم خواهش می‌کنم در مورد نقل و انتقالات با من تماس نگیرند چون اگر در مورد بازیکنی به جمع بندی برسیم از طریق باشگاه خبر رسمی اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
وزیر که پرسپولیسیه.طرفداراهای استقلال هم که در مجموع سالی 10 ملیون تومن میتونن کمک کنن.به نظرتون پول این بازیکن ها از کجا میاد؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان