بازدید 3183

سکوت ساکت درباره استعفایش از دبیرکلی فدراسیون

کد خبر: ۸۵۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 08 December 2018

در حاشیه نشست بررسی دستاوردهای40 ساله ورزش، دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال درباره ترک خود از این سمت از جوابگویی به خبرنگاران امتناع کرد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، نشست بررسی دستاوردهای 40 سال اخیر ورزش با حضور مسئولان ورزشی کشور از جمله نصرالله سجادی، بهرام افشارزاده، محمود خسروی وفا ، کیومرث هاشمی، مجد آرا و محمدرضا یزدانی خرم و ... در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست محمدرضا ساکت، دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال درباره علت ترک پست خود به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان از جوابگویی به خبرنگاران امتناع کرد و با بیان این که آمارهای جمع‌آوری شده در طی 40 سال اخیر درباره ورزش کامل نیست، خاطرنشان کرد: متاسفانه آن چه که به عنوان آمار در طی این 40 سال ارائه شده، جامع و کامل نیست و اشکالات زیادی بر آن وارد است. البته ما یک جهش سازندگی در تمامی زمینه‌ها از جمله زیر ساخت‌های ورزش آموزش و پرورش، قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی شاهد بودیم، اما این نشان دهنده آن است که علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها در خصوص رشد ورزش گام‌های موثری برداشته‌ایم.

وی گفت‌: یکی از مقولات مهم برای بررسی دستارودهای ورزش در طی 40 سال اخیر ، تشکیل کمیته‌ مردمی با حضور بزرگان ورزش بود تا بتوانیم آمار کامل و خوبی را بعد از 40 سال پیروزی انقلاب در ورزش جمع‌آوری و به نقد و بررسی بپردازیم که در بررسی‌های صورت گرفته به این نکته رسیدیم که آمارها کامل نیست و باید در این باره به آمارهای بیشتری استناد کنیم تا بتوانیم اطلاعات بهتری را نسبت به توسعه ورزش کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی