بازدید 20528
۴

تذکر جدی پلیس فتا به سایت‌ «شیپور»

کد خبر: ۸۵۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 08 December 2018

رئیس پلیس فتا ناجا از تذکر به مدیران سایتهای دیوار و شیپور خبر داد و گفت: مدیران این سایتها بیش از توجه به بحث امنیت، به درآمد توجه می‌کنند.

به گزارش تسنیم، سردار سید کمال هادیان‌فر درباره فعالیت سارقان و مجرمان برای خرید و فروش اموال مسروقه و ... در سایتهای مانند دیوار و شیپور اظهار کرد: متأسفانه با وجود استفاده مردم از این سایتها (دیوار، شیپور و...) تخلفات و خلافهایی در آن روی می‌دهد، از بحث خرید و فروش اموال مسروقه توسط مالخران بی‌هویت گرفته تا فروش کد و کارت ملی، موضوعات ضداخلاقی و ... که به مدیران آنها تذکرات لازم ارائه شده است.

رئیس پلیس فتا ناجا با بیان اینکه تخلفاتی که در سایت دیوار صورت می‌گیرد، بیشتر از مابقی سایتها است، یادآور شد: مردم صرفاً به سایتهای این چنینی اعتماد نکنند زیرا مدیران این سایتها بیش از توجه به بحث امنیت، به درآمد توجه می‌کنند.

هادیان‌فر متذکر شد: به مدیران این سایتها (دیوار و شیپور) اعلام کردیم اگر اصلاحات لازم را صورت ندهند، با آنها برخورد قضایی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۴
به نظرم این دو سایت کار خیلی بزرگی انجام میدهند یعنی بدون واسطه مردم وسایل خویش را می فروشند تازه همه در این سایت تلفن شماره میدهد اموال مسروقه توسط شماره تلفنی که در سایت می گذارند قابل رد یابی است در حالی که اموال مسروقه فروخته شده در کف خیابان پیگیریش سخت تر از دیوار است و از طرفی پلیس بجای گذاشتن چندین پلیس در محل فروشندگان خیابانی کافیست به دیوار سری بزند .جنس سرقت شده بالاخره فروخته میشه گناه دیوار چیه
همین سایتها روی افزایش گرانی هم تاثیر میگذارند
من كه تا حالا به دفعات زياد از اين سايتها استفاده كردم و مشكلي هم پيش نيومده. بسيار هم عالي هستن. پليس به جاي اينكه گير بده اموال مسروقه چرا به اينصورت فروش ميره بره جلوي سرقتها را بگيره. اتفاقا توي اين سايتها خيلي راحت تر ميتوني مال سرقت شده را پيدا كني. وقتي سرقتي انجام شد و ميري شكايت ميكني پليس ميگه خودت اگه سارق را پيدا كردي بيا معرفي كن!!!
اتفاقاتی در سایتهای امثال دیوار میوفته که نمیشه اشاره کرد. کسانی با عناوین چند پهلو آگهی میدن اما تلویحا منظورشون معلومه و سایت دیوار هم متاسفانه منتشر میکنه!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی