بازدید 3531

۷ مجروح درپی واژگونی مینی‌بوس در شاهرود

کد خبر: ۸۵۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶ 08 December 2018

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۰ سرنشین در کیلومتر ۸۰ زمان‌آباد بیارجمند شاهرود واژگون شد، گفت: در این حادثه هفت نفر مجروح شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ تقی کبیری از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۱۰ سرنشین در کیلومتر ۸۰ زمان‌آباد خبر داد و ابراز داشت: این مینی‌بوس شب گذشته از مینودشت عازم طبس بود که به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی سرعت مطمئن دچار حادثه شد.

وی بابیان اینکه در این حادثه هفت نفر دچار حادثه شدند، اضافه کرد: خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش نشد اما باید توجه کرد که رعایت قوانین می‌تواند سفر ایمن‌تری را برای مسافران به همراه داشته باشد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون در نواحی کوهستانی استان با مه و بارندگی مواجه هستیم، ابراز داشت: از رانندگان تقاضا می‌شود که قبل از حرکت، خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند.

کبیری اضافه کرد: با توجه به اینکه در اکثر محورهای استان سمنان با باراش باران مواجه هستیم احتمال لغزندگی جاده‌ها وجود دارد که از رانندگان تقاضا داریم سرعت مطمئن و فاصله طولی را رعایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار