بازدید 7781

مصاحبه‌گزینه‌مدیرعاملی‌قرمزهادرباره‌برانکو‌وپرسپولیس

کد خبر: ۸۵۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ 07 December 2018

مهدی محمدنبی، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال که نامش به عنوان جانشین گرشاسبی مطرح شده چند روز پیش در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران به اظهار نظر درباره این تیم و عملکرد برانکو پرداخته بود که نشان می دهد کاملا آماده دراختیار گرفتن هدایت باشگاه است.

به گزارش تابناک ورزشی، نبی که شایعه حضورش روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه شنیده می شود، در پاسخ به این سوال که عملکرد برانکو را در پرسپولیس چطور ارزیابی می کند، گفت: برانکو ایوانکوویچ مربی فعلی سرخپوشان موهبتی برای این تیم محسوب می‌شود. من سابقه همکاری با برانکو‌ را در زمان حضور در فدراسیون فوتبال و در مسابقات انتخابی جهانی ۲۰۰۶ و این مسابقات را دارم. ایشان فردی تحصیلکرده، باسواد و یک مربی درجه یک هستند که عملکردی بی نظیر در پرسپولیس از خود به جا گذاشته است. کارنامه ایشان نشان داده که با حضور او پرسپولیس گمشده خود را یافته و هر کس که مدیریت این باشگاه را برعهده گیرد باید حفظ او در اولویتش قرار گیرد.

نبی در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید آیا قرار است به عنوان مدیرعامل بعدی این تیم معرفی شوید یا خیر پاسخ روشنی نداد اما با توجه به اجرای قانون بازنشستگی و رفتن گرشاسبی به نظر می رسد او یکی از گزینه های اصلی این پست باشد. دبیرکل سابق فدراسیون که بعد از جدایی از فدراسیون به دستور وزیر قبلی ورزش کم و بیش به کارهای فوتبالی و شخصی مشغول بوده است، پیشتر و در دوره امیر عابدینی و در دهه ۷۰ قائم مقام پرسپولیس بوده است.

در صورت حضور نبی روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس او گفتگو با برانکو برای تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید را آغاز خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی