بازدید 3853
فرماندار دزفول خبر داد

نجات عشایر گرفتار سیلاب در سیاه‌منصور دزفول

کد خبر: ۸۵۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷ 06 December 2018

فرماندار دزفول گفت: براثر شدت بارش در دزفول و آب‌گرفتگی معابر و روستاها، تعدادی از عشایر در منطقه سیاه‌منصور در سیلاب گرفتار شده بودند که توسط عوامل امدادی همه آن‌ها نجات یافتند.

محمد حیدری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول، اظهار کرد: با توجه به شدت بارش در شهر دزفول که در حدود ۴۷ میلیمتر در کمتر از یک ساعت بود، آب‌گرفتگی معابر و روستاهای اطراف یک موضوع طبیعی در این شهرستان است که علت اصلی آن نامناسب بودن زیرساخت‌های شهری و روستایی منطقه دزفول است.

فرماندار دزفول ضمن عذرخواهی از مردم دزفول، عنوان کرد: تعدادی از عشایر در منطقه سیاه منصور در سیلاب گرفتار شدند که توسط عوامل امدادی همه آن‌ها نجات پیدا کردند و در حال حاضر مشغول نجات احشام آن‌ها از سیلاب هستند.

وی افزود: در مرحله اول و دوم بارندگی در هفته‌های گذشته نقاطی از شهر دزفول دچار سیلاب شده بود؛ از جمله در منطقه زیباشهر دزفول که مسکن‌های مهر منطقه در معرض تهدید قرار گرفته بودند و با مدیریت توانستیم نقاط بحرانی را برطرف کنیم و در این بارندگی هیچ‌کدام از آن نقاط دچار سیلاب نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بنا بر گزارش هواشناسی امشب 56 میلیمتر بارندگی در دزفول ثبت شده است که موجب آب‌گرفتگی معابر و مسدود شدن جاده مواصلاتی دزفول به شوشتر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها