بازدید 4407

شکست مدعی قهرمانی لیگ ووشو بعد از ۳سال

کد خبر: ۸۵۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 04 December 2018

تیم ووشوی پاس ناجا توانست با خلق یک شگفتی در لیگ‌برتر ووشو، پس از ۳ سال شاگردان حسین اوجاقی در تیم پارس جنوبی را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، از صبح امروز (سه‌شنبه) ۱۳ آذر ۱۳۹۷ رقابت‌های هفته پنجم و ششم لیگ‌برتر ووشوی مردان با برگزاری شش دیدار در آکادمی ووشو پیگیری شد که در حساس ترین دیدار، تیم پاس ناجا توانست با خلق یک شگفتی ۸ بر ۶ تیم پارس جنوبی را شکست داده و به صدر نشینی خود ادامه دهد.

به این ترتیب در حساس‌ترین بازی امروز، در بخش تالو تیم پارس جنوبی توانست با حساب ۳ بر ۲ پاس ناجا را شکست دهد اما در بخش ساندا شاگردان "حمیدرضا منصوریان" با نتیجه ۶ بر ۳ قهرمان سال‌هایاخیر لیگ‌برتر ووشو(پارس جنوبی) را شکست داده و در مجموع با پیروزی ۸ بر ۶ همچنان به صدرنشینی خود در این فصل از رقابت‌ها ادامه دهد.

این شکست تیم پارس جنوبی در لیگ‌برتر ووشو بعد از سه سال رقم خود و طیاین سه سال شاگردان حسین اوجاقی شکستی را در کارنامه خود نداشتند. محسن محمدسیفی ملی‌پوش تیم پارس جنوبی به دلیل جراحی زانو و همچنین معین تقوی دیگر ملی‌پوش ساندای از غایبان تیم پارس جنوبی در این رقابت‌ها بودند. اماتیم پاس ناجا در دیگر دیدار امروز خود موفق شد با حساب ۱۱ بر ۳ باشگاه مقاومت را مغلوب کرده و با ۱۵ امتیاز صدرنشین جدول باشد، پارس جنوبی هم با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز با کسب ۲ پیروزی در مسابقات امروز با ۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

پارس جنوبی، پاس ناجا، دانشگاه آزاد، مقاومت تهران، هیات البرز، هیات هرمزگان و شهدای زینبیه میانه تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ برتر ووشوی مردان هستند. نتایج دیدارهای امروز لیگ‌برتر ووشو به قرار زیر است:

هفته پنجم
هیات هرمزگان صفر - ۱۴ پارس جنوبی
هیات البرز ۳ - ۱۱ دانشگاه آزاد
پاس ناجا ۱۱ - ۳ باشگاه مقاومت

هفته ششم
هیات البرز ۵ - ۴ شهدای زینبیه میانه
پاس ناجا ۸ - ۶ پارس جنوبی
باشگاه مقاومت ۲ - ۱۲ دانشگاه آزاد

جدول رده بندی لیگ‌برتر نیز تا پایان هفته ششم 
۱) پاس ناجا، ۱۵ امتیاز
۲) پارس جنوبی، ۱۲ امتیاز
۳) دانشگاه آزاد، ۹ امتیاز
۴) باشگاه مقاومت، ۶ امتیاز
۵) هیات البرز، ۶ امتیاز
۶) هیات هرمزگان، ۳ امتیاز
۷) شهدای زینبیه، صفر امتیاز

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل