بازدید 3532

بیانیه باشگاهها علیه داوران ممنوع می شود

کد خبر: ۸۵۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 04 December 2018

برخی از داوران در صحبت هایی که با فریدون اصفهانیان داشتند به بیانیه باشگاه ها پیش از بازی اعتراض کردند و این سوال را پرسیدند مگر قرار است داور ناعادلانه قضاوت کند که باشگاه بیانیه می دهد و از داور می خواهد درست سوت بزند.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز برخی داوران در این باره مصاحبه کردند و به این رویه معترض شدند. علیرضا فغانی و بیژن حیدری از جمله این داوران بودند. فریدون اصفهانیان اما در نشست دیروز اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره با محمد رضا ساکت صحبت کرد و شاید در روزهای آتی شاهد ابلاغ جدید دبیر کل به باشگاه ها باشیم. اینکه پیش از بازی در مورد داوری بازی بیانیه ندهید. بیاینه باشگاه ها در مورد داوری پیش از بازی بدعت شده است و سر آغاز این بدعت تیم سپاهان بوده است که در هفته های اخیر به دفعات پیش از بازی در مورد داوری بیانیه داده است. به خصوص پیش از بازی با استقلال.

علیرضا فغانی در این باره می گوید: این رویه‌ها وجود دارد ولی ما به آن توجه نمی‌کنیم گاهی با دادن بیانیه قصد دارند تمرکز ما را بر هم بزنند ولی ما تمرکزمان را روی کارمان می‌گذاریم و می‌دانیم با این اقدامات قصد وارد کردن فشار به داور را دارند به همین خاطر توجهی به این قبیل رفتارها نداریم به همکارانم هم توصیه می‌کنم تمرکزشان روی کار خودشان باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل