بازدید 4699

اهدای گواهینامه رضایتمندی مهمانان ایران هتل آنلاین

کد خبر: ۸۵۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 04 December 2018

نظرات واقعی دردنیای امروزبسیارحائز اهمیت بوده و برای افزایش سطح اعتماد وهمسوشدن با نیازهای جامعه اینترنتی و مجازی امری ضروری است. شرکت های آنلاین خدماتی درهمین راستا مستلزم فراهم آوردن فضایی سالم و قابل اطمینان برای مشتریان خود می باشند. سایت ایران هتل آنلاین، به عنوان اولین و قدیمیترین وب سایت رزرواسیون آنلاین هتل درایران با بیش از دوازده سال فعالیت در عرصه رزرو هتل و همکاری با بیش از 2000 واحد اقامتی، خدماتی نوین جهت کسب رضایت مشتریان انجام داده است. این خدمات نظیر پشتیبانی 24 ساعته، عدم دریافت کارمزد کنسلی، تضمین کمترین قیمت و... از نکات بارز این مجموعه می باشد.تلاش بی­وقفه و صادقانه ایران هتل آنلاین سبب شد تا این مجموعه نه تنها موفق به کسب تندیس چهره­ های ماندگار در سال 1396 گردد بلکه به مدت دوسال پیاپی به عنوان برند محبوب سال انتخاب شود.

رضایت مندی میهمان همواره یکی از اصول و رسالت های ایران هتل آنلاین بوده است و بر همین اساس امسال نیز مانند سال گذشته این مجموعه اقدام به "اهدای گواهینامه میزان رضایت­مندی مشتریان" به برخی هتل­ها و دیگر واحدهای اقامتی بر اساس بیش از نیم میلیون نظر واقعی ثبت شده میهمانان، در سراسر کشور کرده است.

اعطای این گواهینامه ها به هتل ها علاوه بر اینکه نشانگر ارزشمندی رای و دیدگاه های میهمانان می باشد، گامی هوشـمندانه، در جهت ایجاد یک پل ارتباطی مطمئـن، مابیـن گردشگران و هتل های سراسر کشور است، که نتیـجه آن افزایـش کیـفیت ارائـه خدمـات هتـلداری و جلب رضایـت و اعتـماد بیـشتر میهمانان می باشد. ایران هتل آنلاین تمام جنبه­ها و ویژگی­هایی که ذهن مشتریان را به خود مشغول می­کند در این نظرسنجی­ها گنجانده است؛ معیارهایی نظیر: پاکیزگی اتاق­ها، عملکرد کارکنان، امکانات، کیفیت غذا، موقعیت دسترسی و ... .

گواهینامه میزان رضایت­مندی مشتریان ایران هتل آنلاین، یکی از واقعی ترین و مورد اعتمادترین گواهینامه‌­های موجود در این زمینه است، چرا که نشان­‌دهنده­ میزان رضایت میهمانانی است که در هتل­‌ها اقامت داشته­‌اند. در واقع، روند صدور این گواهی نامه ها به این صورت است که میهمانانی که در هتل­‌ها اقامت داشته‌­اند، تنها با داشتن کد پیگیری به وب‌سایت ایران هتل مراجعه می­‌کنند و نظرات صادقانه و کاربردی خود را درباره محل اقامتشان در سایت ثبت می­‌کنند. در قدم بعد، ایران هتل آنلاین بدون کوچکترین دخل و تصرفی، نظرات و آرای میهمانان را جمع­‌آوری و دسته­‌بندی می­‌کند و به هتل ها بر اساس همین امتیازها از 1 تا 5 رتبه می دهند.

رتبه های در نظر گرفته شده بر اساس استانداردهای مشابه بین المللی به شکل زیر می باشد: رتبه بین 2 تا 3 "متوسط"، 3 تا 4 "خوب"، 4 تا 4/4 "بسیار خوب" و بالای 4/4 "عالی" می باشد. برهمین اساس تعداد 64 هتل رتبه متوسط، تعداد 294 هتل رتبه خوب، 114 هتل رتبه خیلی خوب و 33 هتل رتبه عالی کسب کردند.

این گواهینامه ها به هتل هایی با رتبه ی بالای 2.2 تعلق گرفت. متاسفانه هتل هایی که تعداد آرای آنها به حد نصاب نرسید، شامل اهدای این گواهینامه ها نشدند و در نهایت در الگوریتم انتخاب، هتل هایی قرار گرفتند که در بازه مهر 96 تا مهر 97 دارای این نظرات بوده اند و برهمین اساس در مجموع به 506 هتل از جمله هتل های مشهد، هتل های تهران، هتل های کیش و... این گواهینامه ها اهدا شد.

ایران هتل آنلاین امیدوار است تا تمامی هتل­‌ها در راستای ارتقای کیفیت خود و کسب رضایت مشتری گام‌های استوارتری بردارند.

برای اطلاع از رویدادهای گواهینامه های میزان رضایتمندی میهمانان به این صفحه مراجعه نمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار