بازدید 5241

تجمع معلولان در تقاطع چهارراه ولی‌عصر

عصر امروز تعدادی از معلولان و سازمان‌های مردمی نسبت به عدم تردد در تقاطع چهارراه ولی‌عصر و همچنین عدم برداشتن نرده‌های این تقاطع تجمع کردند.
کد خبر: ۸۵۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 03 December 2018

عصر امروز تعدادی از معلولان و سازمان‌های مردمی نسبت به عدم تردد در تقاطع چهارراه ولی‌عصر و همچنین عدم برداشتن نرده‌های این تقاطع تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، عصر امروز جمعی از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد و معلولان با حضور در چهارراه ولی‌عصر (عج) نسبت به عدم برداشته شدن نرده‌های این چهارراه برای تردد معلولان، جانبازان و سالمندان تجمع کردند.

این در حالی بود که در پی این تجمع نیروی انتظامی با برخی از تجمع‌کنندگان برخورد کرد و اقدام به دریافت موبایل آنها کرد.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران پس از گذشت دقایقی با حضور در چهارراه ولیعصر (عج) در جمع خبرنگاران درخصوص برگزاری این مراسم گفت: بنده حدود یک ساعت پیش از این مراسم مطلع شدم و در اینجا حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به روز جهانی معلولان اظهار کرد: ظاهرا این تجمع در پی مشکلات بوجود آمده برای معلولان ترتیب داده شده چرا که در تقاطع چهارراه ولی عصر بزرگترین مشکل در ضلع شرقی این چهارراه وجود دارد و متاسفانه تردد برای عابران و بویژه سالمندان و معلولان دردسرساز شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این مشکل باید با همکاری پلیس راهور، ناجا و مدیریت شهری مرتفع شود بیان کرد: شهر باید انسان‌محور باشد و نباید خودرومحور باشد و اجرای این طرح مشکلاتی را برای عابران و بویژه سالمندان و معلولان ایجاد کرده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک تمهیداتی برای برچیده شدن نرده‌ها صورت گیرد.

نظری گفت: البته از سال گذشته اقداماتی برای بازگشایی این معبر و برداشته شدن نرده‌ها انجام و آغاز شد و در صورتی که نتوانیم این نرده‌ها را برداریم باید تدابیر دیگری اتخاذ شود که از آن جمله می‌توان به زیرگذر و یا استفاده از آسانسور یا بالابر در این تقاطع اشاره کرد.

وی تصریح کرد: البته راه دیگری وجود دارد که با برداشته شدن نرده‌ها از این تقاطع چرا راهنمایی برای تردد عابرین پیش‌بینی شود و پلیس نیز در این زمینه تمهیداتی را بیندیشد.

عضو شورای شهر تهران در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا نرده‌های این تقاطع برداشته خواهدشد گفت: در این زمینه باید کار کارشناسی و البته همکاری‌های لازم با پلیس راهور و ناجا صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار