بازدید 3411

اولین مستند واقعیت مجازی درباره پیاده‌روی اربعین

این مستند با استفاده از تکنولوژی 360 درجه به صورت واقعیت مجازی VR یا سکانس پلانی ساخته شده است و بزودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۵۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 03 December 2018

کارگردان گروه مستندسازی راوی، از تولید اولین مستند واقعیت مجازی در ایران با موضوع پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش «تابناک»؛ مستند پیاده روی اربعین با استفاده از تکنولوژی 360 درجه به صورت واقعیت مجازی VR یا سکانس پلانی ساخته شده است و بزودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

با تجربه‌ی این مستند، کاربر می‌تواند پیاده‌روی اربعین حضور در موکب ها وحرمین شریف آقا علی ابن ابیطالب علیه السلام وآقا اَبا عبدالله علیه السلام و آقا اَبالفضل سلام الله علیه، را مانند یکی از زائرین به طور کامل تجربه نماید.

حسن راثی کارگردان مستند با اشاره به مشاهده‌ی این مهم که بسیاری از کاربران علی‌رغم علاقه وافر نمی‌توانند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند، اظهار کرد: در این مستند تمام تلاش تیم متخصص صورت گرفته تا تحربه‌ای بلکه بیش از حضور فیزیکی در این رویداد مهم رقم بخورد. این مستند در اپیزودهای پنج دقیقه‌ای تهیه و گفتار بر روی متنی که فلسفه قیام عاشورا را به چندین زبان بین المللی به مخاطب القا میکند تبلیغی تکنولوژیک برای دین مبین اسلام بوسیله فرهنگ عاشورا می باشد انشاالله

وی افزود: پروژه واقعیت مجازی پیاده روی اربعین در ادامه‌ تجربه‌ ساخت مستند واقعیت مجازی راوی با تأکید بر نقش محوری رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در شکست هیمنه دشمن در عملیات آزادسازی سوسنگرد صورت گرفته است که در آن تیم اصلی شامل 300 هنرور و بازیگر تئاتر بوده و در بزرگترین صحنه آن 182 نفر به صورت همزمان با هم بازی کرده‌اند.

راثی تاکید کرد: تکنولوژی ساخت این گونه از مستند به طور کامل بومی شده و ما به ازای داخلی و خارجی ندارد. بدیهی است گروه سازنده دست یاری به سوی تمامی مسئولین امر جهت هرچه پربارکردن و افزودن برغنای این برنامه تمنا دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار