بازدید 2230

آموزش عالی آنلاین؛ انتخابی به صرفه برای دانشجویان

کد خبر: ۸۵۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 03 December 2018

آموزش عالی آمریکا می‌گوید، مزایای آموزش آنلاین برشمرده نمی‌شود و همین موضوع منجر شده است تا دانشجویان نسبت به آن بی‌اطلاع باشند.

به گزارش فارس، به نقل از «timeshighereducation»، آموزش عالی آمریکا می‌گوید، مزایای آموزش آنلاین برشمرده نمی‌شود و همین موضوع منجر شده است تا دانشجویان نسبت به آن بی‌اطلاع باشند.

کارشناسان علمی باور دارند، گسترش آموزش عالی آنلاین به نفع تمام دانشجویان در تمام سراسر جهان است، اما نهایت اطلاعاتی که دانشجویان نسبت به آن دارند، برای استفاده از کنفرانس‌ها است.

دانشجویانی که به علت شاغل بودن، بیمار بودن یا هر علل دیگری قادر به شرکت در کنفرانس اساتید یا هم‌کلاسی‌های خودشان نیستند، به صورت آنلاین آنها را دنبال می‌کنند.

اساتید دانشگاه‌ها باور دارند، ایجاد رویکرد مثبت برای توسعه آموزش آنلاین اگرچه با کاهش هزینه‌ها برای دانشجو همراه است اما در واقع کیفیت پایین آموزشی را نیز برای وی به دنبال دارد.

ریچارد گرت، مدیر نظارت بر آموزش عالی به یک انجمن گفته است: یادگیری آنلاین اثری نسبتا جزئی در الگوهای جهانی آموزش عالی اعمال کرده و تنها دلیل این موضوع نپرداختن به آن است.

گرت به این کنفرانس که سازمان تنظیم مقررات کیفیت و استانداردهای تدریس برگزار کرد، گفت: آموزش عالی باید با جهان امروز مدرن و هماهنگ شود.

داده‌های ایالات متحده نشان می دهد که مؤسسات آموزش عالی با ارائه کلاس‌های‌آنلاین، توانستند جوانان را به خود جذب کنند؛ زنان به میزان قابل توجهی بیش از مردان برای حضور در آموزش عالی استقبال می‌کنند و این روند در‌ آموزش عالی آنلاین نیز مشاهده می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی