بازدید 25819

مجری جنجالی مقابل مسعود فراستی ممنوع التصویر می‌شود؟

این رویکرد با نقدهای شدیدی که مطرح شده و در ادامه توبیخ مجری و عوامل این برنامه، فضای قابل تأملی را به وجود آورد؛ اما ظاهراً این پایان ماجرا نیست و حامیان فراستی که روی او سرمایه گذاری کرده‌اند، به این سطح از برخورد راضی نشده‌اند...
کد خبر: ۸۵۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 01 December 2018

پمجری جنجالی مقابل مسعود فراستی ممنوع التصویر می‌شود؟س از سلسله حملاتی که به آرش ظلی‌پور مجری برنامه «من و شما» به واسطه رویارویی غیرمودبانه با مسعود فراستی شد و بخش‌هایی از رسانه ملی در اقدامی کم‌سابقه، یکی از محصولات رسانه‌ای خود را به نفع یکی دیگر از این محصولات هدف قرار دادند، دور از انتظار نیست که محصولِ مغضوب دست کم برای دوره‌ای از جلوی دوربین کنار گذاشته شود و اجرای برنامه جنجالی به شخص دیگری سپرده شود.

به گزارش «تابناک»؛ مسعود فراستی، منتقد سینما روز جمعه در برنامه «من و شما» حضور یافت و در مقابل آرش ظلی پور مجری این برنامه به گفت وگو پرداخت. این برنامه لحظه به لحظه با لحن تندتری از سوی دو طرف پیش رفت و پس از آنکه مجری در مواجهه با ادبیات نه چندان مودبانه فراستی، لحنی بی‌ادبانه در پیش گرفت، فراستی در میان برنامه از روی صندلی بلند شد و پس از 27 دقیقه، گفت و گو به پایان رسید و جنجال آغاز شد.

تعابیری نظیر «خودشیفته» و یا ارجاع زشت به شوخی فریدون جیرانی در برنامه هفت سال‌های قابل که اشاره به زندگی زناشویی فراستی و ازدواج‌های مکررش توسط جیرانی داشت، به عنوان شاهدِ مثال مجری برای اینکه به فراستی بگوید بر خلاف نظر او، برنامه‌های هفت را در آن دوران پیگیری می‌کرده، بخش‌هایی بود که با نقدهای بیشتری مواجه شد و به نظر می‌رسد، این نقدها نیز درست باشد. مجری این برنامه، می‌توانست نقدهای متعددی را که به فراستی وارد است، با ادبیاتی بهتری مطرح کند و بحث دو طرفه ی محترمانه‌ای را رقم بزند تا خودش به شخصیت بد برنامه تبدیل نشود.

مجری جنجالی مقابل مسعود فراستی ممنوع التصویر می‌شود؟

البته باید کل این برنامه را دید و در نظر گرفت، فراستی خطاب به ظلی پور در جری شدنِ مجری و واکنش دور از ادبش بی‌تأثیر نبود. بی‌سواد خواندن مجری و تعابیر مشابه، عملاً کار را به نقطه‌ای رساند که باعث شکل گیری یک بحث چند روزه شد. در عین حال، باد در افکارعمومی به نفع مسعود فراستی دمید و فراستی که توانسته با تکیه بر لحن خام مجری، اساساً پاسخگویی را کنار بگذارد و برنامه را ترک کند، برنده این رویارویی نزد بخشی از افکارعمومی شد و این اتفاقی بود که با پخش بخشی از این برنامه به آن دامن زده شد.

در این شرایط اتفاق قابل تامل و کم‌سابقه، حمله بخش‌هایی از صداوسیما به این برنامه بود. علاوه بر یک طیف خاص که افراطی از فراستی حمایت کردند، روزنامه جام جم و چندین بخش خبری و برنامه به حمایت از فراستی پرداختند. به تعبیری، در میانه رویارویی دو چهره‌ای که با استفاده از قاب تلویزیون برای عموم مردم شناخته شده‌اند، بخش‌هایی از تلویزیون به یک محصول گرایش نشان دادند و محصول دیگر را کنار گذاشتند.

این رویکرد با نقدهای شدیدی که مطرح شده و در ادامه توبیخ مجری و عوامل این برنامه، فضای قابل تاملی را به وجود آورد اما ظاهراً این پایان ماجرا نیست و حامیان فراستی که روی او سرمایه گذاری کرده‌اند، به این سطح از برخورد راضی نشده‌اند. دور از انتظار نیست که آرش ظلی‌پور به تاوان این اتفاق ممنوع التصویر و اجرای این برنامه در هفته‌های آینده به شخص دیگری سپری شود. باید صبر کرد و دید، آیا ظلی پور در هفته‌های آینده مستمراً همچنان به اجرای این برنامه خواهد پرداخت یا کار تمام شده است؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۶۸
بسمه تعالی
هر دو نفرشون نااگاه بودند....
امیدوارم نه تنها ممنوع التصویر بشه بلکه دارالتادیب هم فرستاده بشه. بی ادب نه احترام مهمان می فهمه چیه نه احترام مخاطب
خدایا اینا رو کی راه داده به صدا و سیما؟ نه طرز نشستن بلده نه طرز حرف زدن. موهاشو هم که نیم متر داده بالا. بینی هم عمل کرده.
کی میگه برنده فراستی هستش؟؟؟
فراستی کلا ادم درست درمونی نبوده ونیست
مجری کارش خیلی خوب بود
این لحن چندین ساله خود فراستیه که در چند دقیقه تحمل نکرد
از فراستی خوشم نمیاد ولی مجری بی ادبی بود.

صدا و سیما خواست هیجان بده به برنامه
آیا مجری بی ادب برنامه با بستگان خودش اینطوری صحبت میکنه ؟؟؟
این برنامه بیشتر از آنچه گفتگو را به ذهن متبادر کند به نظر تهیه و تدارک یک فرصت بود برای حمله به آقای فراستی . مجری برنامه بیش از انچه که لازمه گفتگو بود پا را فراتر نهاد و وارد حیطه توهین شد که از نظر هیچ بیننده ای درست نیست و نخواهد بود . حتی اگر فرض بر این باشد که آقای فراستی دشمن آقای ظلی پور است که اینگونه نیست شان مهمان باید در این برنامه لحاظ می شد که خیلی ناشیانه و کودکانه از سوی مجری زیر پا گذاشته شد و به یک حساب کشی یک طرفه تبدیل شد. امیدوارم در این گونه برنامه ها از مجریان پخته تری استفاده شود.
وفتی فراستی هتاکی میکنه و کسی برخورد نمیکنه همین میبشه
بحث فراستی فنی بود و هیچ مورد توهین شخصیتی انجام نداد بجز لحظه آخر که در نهایت همه فحاشی های مجری به ایشون گفت بی ادب.و امیدوارم برای یکبار هم شده صداو سیما درست عمل کنه و این فرد را از مجری گری برکنار کنه تا ریشه این نوع مجری گری بی ادبانه کنده بشه.
سعه صدر رسانه ای باید بالاتر برود
مجری در چه خانواده ای رشد کرده ؟
ادب صفر .
صدا و سیما باید دانشگاه باشد. آیا هر کسی به صرف داشتن چهره و صدای خوب می تواند مجری رسانه ملی شود؟ نه خیر ! مجری رسانه ملی باید سالها در شهرستانها و استانها فعالیت کرده باشد، ادبیات فارسی را خوب بفهمد، دانش عمومی بالایی داشته باشد، سپس به رسانه ملی دعوت شود.
اما واقعیت اینه که بعضی ازین مجریها واقعا بی ادب و گستاخند. متاسفانه انگار در حوزه مجری گری این عرف غالبه که هر چی پررو تر و بی ادب تر باشی موفق تری !!
این آقای ظلی پور جای واقعیش در تلویزیون نیست !
البته از صدا و سیمای ایران بیشتر ازین هم انتظار نمیره.
اصلا به کسی چه ربطی داره که بنده خدا دوتا همسر اختیار کرده ؟ اونم در رسانه ملی ... اگر عیبه که ماشالله اهالی سینما دیگه همه میدونن چه اوضاعیه هی ازدواج و هی طلاق و دوباره ..البته بلانسبت یکسری واقعا هنرمند و بازیگر .....
این مجری جوان و خام ظاهرا داشت از خودش دفاع میکرد و منافع خودش در خطر بود با انتقادات میهمان عزیز برنامه ... چون خیلی عصبی و گستاخ و بی شرمانه به میهمان برنامه بی ادبی کرد اونم نه به حق بلکه به ناحق ...اونم به یک فرد سن و سال دار که حرمت داره
متاسفانه بی حیایی از خانه ها تا پشت دوربین رسانه ملی دیده میشه .... وقتی فرزند روش باز بشه به بزرگترها (به لطف ماهواره و برخی فیلم های بدآموز حتی داخلی ) و بی حیا بشه ممکنه این بی حیایی به پشت دوربین رسانه یک کشور هم برسه ....

و این وظیفه مسئولین رسانه ملی است که جبران کنند و از مردم عذر خواهی کنند و از میهمانش که به خاطر گفتن حق و حقیقت (ابتذال در سینمای کشور) مورد بی حرمتی میزبان و مجری منتخب سیما قرار گرفت به صورت رسمی و در مقابل دوربین سیما دلجویی نماید.
با سلام
به نظر بنده برخورد مجری چیزی فراتر از بی ادبی بود که یک مجری کم سن و سال در برابر مهمان برنامه که سن پدر ایشان را داشت میتوانست داشته باشد.
تمامی سئوالات مجری و برخورد زشت ایشان حکایت از رویکرد عوامل این برنامه در جهت تخریب شخصیت یک منتقد بود و به نظر من اگر مسئولین صدا و سیما برخورد جدی تر از این هم داشته باشند باز هم جا دارد.
حححیف ذلی پور دقیقا یه موقعیت برد رو با بی تجربگی و هیجان زدگی به یه موقعیت با باخت ۱۰۰ درصد عوض کرد.
1-آيا طرز برخورد با مهمان اينگونه است
2- لباس پوشيدن فراستي چه ربطي به اين مجري دماغ عملي داره!!!
3- كلمه مغضوب رو درست بنويسيد
بی ادبی بی ادبیه چرا توجیه میکنی و توپ رو به زمین استاد فراستی میندازی...حق نسبی نیست
بنظر صد در صد مقصر و عامل اصلی فراستی می باشد . ایشان اگر جواب قانع کننده ای داشت باید پاسخ می داد نه اینکه سرش پایین بندازه و بره بیرون . این نهایت بی احترامی به ملت است فراستی باید تنبیه و توبیخ شود نه مجری .
دقیقا رفتار مجری رو میشه توی متن شما هم دید. مجری کاملا از کوره در رفته بود. این برنامه نقد سینما بود و نه نقد شخصیت آقای فراستی و مجری متأسفانه بی طرفی خودش رو از دست داد و ....
در متن، کلمه مغضوب ب اشتباه مغذوب نوشته شده
اگر درست میگویم اصلاح نمایید.
من از فراستی خوشم نمی یاد ولی مجری خیلی بی ادب و گستاخ بود باید برای همیشه کنار گذاشته بشه .
من طرفدار و عضو گروه خاصی نیستم
ولی کلیپ مصاحبه دیدم، باورکردنی نبود یه جوجه مجری اینقدر بی ادب و پرو باشه
باید برخورد جدی کرد تا برای بقیه درس باشه
شما مهمون دعوت می کنید بعد کلی فحش بهش می دی....
.خیلی وقته سداصیمارو نمیبینیم
این مجری بی ادب حتما باید ممنوع التصویر بشه چون بسیار بی ادبه . . .
ظلی پور در برنامه های قبلی هم برخورد مناسبی با مهمان ها نداشت. ایشان به گفته خودش تا حالا حتی یک دوره مجری گری نیز ندیده. پس اشکل اصلی از مسئولین سیماست که در انتخاب مجری بد عمل می کنند.
نوشتید "ادبیات نه چندان مودبانه فراستی"!!!!!!!!! خیلی خوبه که همه اون برنامه رو دیدن! تنها سوالی که بعد از خوندن این متن برام ایجاد شد اینه که شما چه نسبتی با آقای ظلی پور دارید؟؟؟!!!
نهایت بی ادبی و بی نزاکتی رو از سوی مجری نادیده گرفتید و گفتید قضیه 50-50 بوده؟؟؟؟؟ واقعاً چه نسبتی با آقای ظلی پور دارید؟؟؟
حكايت اين برنامه عين طعنه سير و پياز به يكديگر بود كه هركدام به ديگري گفتند:چقدر بد بويي! اين درحالي بود كه از عيب خود بي خبر بودند!
متاسفم برای تلوزیون این مجری بی ادب که ترویج بی ادبی به پشکسوت و بزرگتر در جامعه دارد.این مجری لیاقت نزدیک شدن به شعاع 10 کیلومتری تلویزون را ندارد.
شما در پی حمایت از یک نفر بی ادب هستید.
من هیچکدامشان را چندان نمی شناسم اما به فرزندان ما بی ادبی نیاموزید.
من اين برنامه را ديدم واقعا مجري برخورد خيلي زننده اي با مهمان برنامه داشت به نظر مي رسيد كه مجري يك خصومت شخصي با اقاي فراستي داشتند كه متاسفانه در يك برنامه زنده تلويزيوني كه يك رسانه ملي مي باشد توانستند با ايشان تسويه حساب شخصي بكنند نمي دانم چه جوري اين اشخاص با چه ترفند وتوسط چه كساني به تلويزيون راه پيدا مي كنند صدا وسيما نبايد در برنامه هاي زنده از اين اشخاص بي سواد وبي تجربه وخام استفاده كند مجري كه در برنامه زنده برنامه اجرا مي كند بايد يك ادم معقول وباتجربه بالا باشد وبتواند خودش را كنترل كند به هرحال فراستي يك منتقد سينماهستند نظرات خودشان را بيان كردند ونظرات ايشان هم زياد غيرمنطقي نبود چون وضعيت سينما وسريال هاي مخصوصا طنز اين روزها زياد با فرهنگ ما سنخيت ندارد بايد خيلي از اينها دقت وكنترل ها شديد باشدنبايد هر برنامه اجازه پخش داده شود
متاسفانه گویش نابخردانه ظلی پور با فراستی یاد آور نحوه صحبت فرزاد حسنی با سردار رادان بود و معلوم نیست چرا این چنین مجریان می خواهند با گزافه گویی و زیر سوال بردن طرف مقابل برای خود محبوبیت ایجاد کنند؟ اینکه چرا فراستی جندین سال یک لباس می پوشد چه ارتباطی به مجری و محتوی بحت داشت؟ ظاهرا"برنامه ای تدارک دیده بودند تا فراستی را با حرفهای دون شان خلع سلاح نمایند!
فراستی منتقد بی ادب و بسیار خود رای و خود پسندی است اما گفته هایش در مورد فیلمهای سینمایی مبتذلی که اینروزها بر پرده می ایند و داعیه سینمای کمدی را دارند و اصلا هم در این ژانر قرار نمیگیرند کاملا درست بود اینکه حق را از زبان چه کسی بشنویم بحثی جداگانه است تا اینکه گوشی برای شنیدن صحبت حق داشته باشیم ممکن است فراستی جایگاه درستی برای زدن حرف حق نداشته باشد اما گفته اش درست بود
یادمون نرفته نقدای فراستی رو، حالا یکی با همون ادبیات فراستی رو نقد کرده است
خود فراستی هم در حرفهاش گفت زورت به من نمی رسه !!! ):
افراد بی ظرفیت وفاقد تجربه به بهانه جوانگرایی تمامی صدا وسیما را گرفته اند عدم تدبیر مدیریتی وناکارامدی سیستمی در جذب و حفظ سرمایه های انسانی با تجربه ، وزین ودر شان ادبیات یک رسانه ملی محصولش همین خواهد بود . سطح تمامی برنامه ها بسیار مبتدی وفاقد وزن وادبیات متناسب میباشد . ریشه ان فقدان ظرفیت های انسانی توانمند وسپردن برنامه ها به افراد ی که از پشت میز مدرسه ودانشگاه مستقیم خودشان را درقاب تلویزیون دیده اند سپرده شده . سایر برنامه ها نیز در محتوی ضعیف ومدیریت مجریان بسیار مبتدی میباشد.
مدیریت بر رفتار میهمان و توجیه استلزامات کلامی ورفتاری میهمان وارزیابی متناسب بودن دیدگاه میهمان با موضوع بحث ظرفیتی است که محصول تجارب ودانش کاری خواهد بود ودر توان هرکسی نیست
ما هم برنامه رو دیدیم خداییش توهین فراستی طبق معمول بیشتر بود. خدا قدرت های حاممیش رو براش نگه دار که اگه جلوی دوربین به کل دنیا هم ناسزا بگه صدا و سیما باید از فراستی دلجویی کنه.
بهتر حامیان بدانند با این حمایتها ، اندک محبوبیت خودشون رو هم در بین مردم از دست میدهند. آقای ظلی پور من از طرف همه ی ملتی که دستشون به فراستی نمیرسه از شما عذرخواهی می کنم .
حرف کلی فراستی درست بود و سینمای ایران و اکثر فیلم های ان خاله زنک بازی هست و ترویج فرهنگ نامناسب ولی ایشون با ادبیات نادرست بیان می کرد
متاسفم برای شماها اينگونه جانبدارانه قضاوت می کنید. من فیلم این گفتگو را دیدم و اصلا هم کاری به اسم و رسم و طرفداران مهمان برنامه ندارم. رفتار مجری کاملا بی ادبانه و از قبل برنامه ریزی شده بود که نشان می دهد با هماهنگی تهیه کنندگان برنامه بوده. اخراج این مجری کمترین مجازاتی است که باید صورت گیرد.
تابي جون بهتر نيست منصفانه نقد كني؟؟؟؟؟
من هيچكدوم از ايندو را نميشناسم ولي بعدا كليپهاي اين برنامه رو ديدم بنظرم مجري بايد بعنوان ميزبان احترام ميهمانش را حفظ ميكرد و حرمت سن و سالش را نگه ميداشت ودر خصوص نحوه پوشش كه يك موضوع كاملا شخصي است درست صحبت ميكرد و مشكلات زندگي زناشويي و خصوصي ديگران را در يك برنامه عمومي خصوصا بعنوان يه كوچكتر عنوان نميكرد و حتي به قول خانم مجري خبر اگر به هردليلي ميهمانش قصد خروج از برنامه را پيدا ميكنه به حرمت بيننده هاش و وظيفه ميزباني خودش هم كه شده بايد بلند ميشد و ....
ضمنا با توجه به پستي كه روز قبلش گذاشته بود ظاهرا اين جوان از قبل آماده چنين ستيزي بود !!!!!
تابناک اگر جرات داری قسمت نظرات را باز کن و من میدونم جراتش رو نداری
ـ با فراستی باید اینجوری برخورد میشد ، بالاخره یکی باید جواب این آدم رو میداد ... خودشیفته ، مودبانه ترین صفتی بود که به این آدم نسبت داد ... هرچند اصلا مجری رو نمی شناسم ولی درود بر آرش ظلی پور ... جواب های ، هوی است !!! یادمون نرفته فراستی راجع به هنرمندان محبوب این مملکت چه لجن پراکنی میکنه ...
ـ فراستی میدونه که از روش درست نمیتونه معروف بشه ، چون چیزی در چنته نداره . پس میاد با روشهای منفی از خودش یه چهره میسازه ... بعضی ها حاضرن شهره عام و خاص باشن حتی به بدی !!!!
، پس هرکسی بیاد این جماعت محبوب رو خراب کنه رو چشم جا داره . در نتیجه صداوسیما و سایر عوامل از فراستی مامور خودشون دفاع میکنن تا از برنامه داخلی خودشون !!! این دیگه واقعا از عجایب این مملکته : یک سازمان میاد مهمون رو ترجیح میده به عوامل داخلی خودش !!!!! پس این پشتیبانی عادی نیست
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
تو هم با آرش ظلی پور یکی هستی برات متاسفم.
دست این مجری درد نکند
بسیار خوب عمل کرد.
معلوم نیست چرا با پول من برنامه ای میسازند که امسال فراستی در آن حضور دارند.
متاسفانه بی تربیتی و پرروئی در صدا و سیما نهادینه شده است، میدان دادن به جوانک های خام که پله های اجتماعی را طی نکرده اند، افراد دارای کمبود شخصیت و طلبه توجه به آنان بدلیل مشکلات روحی دوران کودکی شان، به افراد با جایگاه بالا توهین می کنند،‌واقعاٌ اگر جلوی این موضوع را نگیرند،‌ مسیر تاریکی در پیش خواهیم داشت ای مسئولان صدا و سیما ملی!!! اخراج این جوانک بی ادب و بی تربیت حداقل تقاضا است
من اصلا حرفهای این مجری و میهمانش را کاری ندارم
شما فقط بدون صدا رفتارهای این دو را ببینیند تا متوجه شوید چقدر بد آموزی برای جوانان ما دارد.
بی اخلاقی را دفاع نکنیم
صدا و سیما باید فکری به حال مثلث ظلی پور، علی ضیاء و احسان علیخانی بکند، دو نفر دیگر هم در غیر حرفه ای گری و بی ادبی دست کمی از همکارشان در برنامه من و شما ندارند.
ایشون خیلی نیاز به آموزش داره
خود بینی فراستی رو یک روز یکی باید بهش می گفت
تابناک: حمایت از مجری بی ادب به جیگاه تابناک خدشه وارد می کند مجری خوب با تواضع نتجه می گیرد نه با بی ادبی!
مجری واقعا بی ادب بود. حتی به سن و سال که در فرهنگ ما اینقدر مهم است هم توجهی نداشت. شرم اور بود
با سلام
بنده یکی از طرفداران پرو پا قرص و قدیمی تابناک هستم . اما انصافا در موضوع فراستس و ظلی پور مقصر مجری جوان بوده اما نمی دانم چرا تلاش می کنید با شیب ملایمی چهره این مجری بی ادب و بی نزاکت را مثبت جلوه دهید . سپاس
سعی کنیم در قضاوت هامان حب و بغض نداشته باشیم. من این مصاحبه را دیدم. لحن مجری کاملا نشان می داد کلا به قصد تخریب و تخطئه اقای فراستی آمده بود و از ابتدا قرار بر مصاحبه و گفتگو نداشت. من مخالف بسیاری از نظرات آقای فراستی هستم ولی دلیل نمی شود یک مجری تلویزیون حرمت شکنی کند و کار خودش را درست انجام ندهد. حب و بغض این مجری کاملا آشکار بود.
خود فراستی هم خیلی از خود رازی هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
راضی
هرچند که از فراستی دل خوشی ندارم . اما متاسفانه این مجریان جوان و بطاهر تودل برو سیما دارند سیما را چپه میکنند و بد جوری بی ادبانه و خودرا حاکم همه اطلاعات دانستن ریزش ایجاد کرده اند از جهت مخاطب. مثل اینکه سیما از میراث خانوادگی اشان است . برای هم مجریان نوشابه باز میکنند . برای کار و کسب خود تبلیع میکنند . برای افتادن دوستان خود برنامه اختصاصی ترتیب میدهند و خلاصه اش شله قلمکاری شده این سیما.
پس از آنکه مجری در مواجهه با ادبیات نه چندان مودبانه فراستی، لحنی بی‌ادبانه در پیش گرفت!!!!!!!!!!!
برنامه و ببین بعدش متن بنویس
اونی که من دیدم مجری از همون اول برنامه شروع کرد به لباس مهمون گیر داد تا ......
از تابناک انتظار نداشتم
مشابه این برخورد باید با خیلی از مجری های بی ادب دیگه که احترام کارشناس و مهمان برنامه رو نگه نمیدارن هم صورت بگیره
طرف مهمان برنامه است اما مجری اصلا بهش اجازه حرف زدن نمیده و دائم تو حرفهاش میپره. انگار مجری رو به عنوان مهمان دعوت کردن بشینه یک سره حرف بزنه و اون به اصطلاح کارشناس یا مهمان گوش کنه!!
رفتار مجری واقعا غیر حرفه ای و بی ادبانه بود، مجری باید بفهمد فقط یک مجریست نه چیز بیشتری، نه قیم مردم، نه نماینده مردم، نه قاحب نظر اجتماعی و نه قیم مهمان
یک ربات برای اجرای خوب یه برنامه از روی دستورالعمل اعلامی با هدف اطلاع رسانی همین، مثل هم جای دنیا
تابناک جون شما حرص نخور.بالاخره باید ادب رو یاد گرفت.کار تمام است.
با همچین مجریهایی که صدا سیما انتخاب میکنه ترویج بی ادبی و احترام نگذاشتن به بزرگتر است.
نقدی که به آقای فراستی وارد این که چرا در چنین برنامه زردی شرکت کرد؟
یه جورایی آدم یاد اون بنده خدایی میندازه که رفت دانشگاه کلمبیا!!
دوشخصیت و روحیه متفاوت میشه همین بقیه حرفه مفته
این حرفا همش چرت و پرته دولت ظرف چند ماه با افزایش دلار تورم چهار برابری ایجاد کرده . ایران شده آتش زیر خاکستر. حالا میخاد بسته حمایتی بده داره به این آتش فوت میکنه
محبت از بزرگتر نباشه بهتره انتظار احترام از کوچکتر نداشت
فراستی هیچوقت در مورد اشخاص و زندگی خصوصیشون حرفی نزده و همیشه درباره آثار سینماییشون نقد داشته که وضعیت سینمای امروز شاهد همینه
مسعود فراستی بسیاری از نقدهاش واقعا بجا و درسته مجری به هیچ عنوان حق نداشت با ایشون اینگونه برخورد کنه
رفتار مجری بازخورد رفتار بی ادبانه مهمان برنامه بود ولی از اونجاییکه فراستی از طرف یک جناح خاص حمایت میشه مجری برنامه باید تاوان پس بده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی