بازدید 2308

دانشجویان فقیر بیش از ثروتمندان مطالعه می‌کنند

کد خبر: ۸۵۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 27 November 2018

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، دانشجویان فقیر انگلیسی بیش از همتایان ثروتمند خود مطالعه می‌کنند.
دانشجویان فقیر بیش از ثروتمندان مطالعه می‌کنند

به گزارش فارس، به نقل از «timeshighereducation»، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، دانشجویان فقیر انگلیسی بیش از همتایان ثروتمند خود مطالعه می‌کنند.

براساس یک پژوهش که انگیزه دانشجویان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است، دانشجویان ثروتمند انگلیسی با وجود اینکه وقت آزادتر و دغدغه کمتری دارند، تمایلی به درس خواندن ندارند و مطالعات مستقل را بر مطالعه دروس دانشگاهی ترجیح می‌دهند.

این بررسی تأکید می‌‌کند، دانشجویان فقیر با امید دستیابی به جایگاه اجتماعی برتر و رفاه بیشتر بیش از سایر دانشجویان برای مطالعه دروس دانشگاهی وقت می‌گذارند.

علاوه بر این، دانشجویان فقیر با توجه به نیاز مالی خود به شغل‌های نیمه وقت نیز مشغول هستند و زمان کمتری برای مطالعه دارند.

این پژوهش که توسط مؤسسه «HE» صورت گرفته، حدود 35 هزار دانشجو از 38 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی را تحت بررسی قرار داد و دریافت، بیش از 49 درصد از دانشجویان فقیر بالغ بر 11 الی 12 ساعت مطالعه خارج از دانشگاهی دارند.

جاناتان نوس، مدیر اطلاعات و تحقیقات کسب و کار در «HE» می‌گوید: «دانشجویان فقیر با توجه به تمام دغدغه‌های خود به طرز شگفت‌آوری در تحقیقات و پروژه‌های علمی نیز پیشرو هستند».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست