بازدید 5420
گزارش

ختم مجادله تراکتور - پرسپولیس با «یاشاسین ایران»

کد خبر: ۸۵۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 27 November 2018

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگوی تلفنی دیشب با برنامه نود راجع به مردود اعلام شدن گل این تیم برابر پرسپولیس موضع عقلانی اتخاذ کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیشب برنامه فردوسی پور در دقایقی شاهد بگومگوی آرام مدیران تراکتورسازی و پرسپولیس بود و دو طرف بیشتر سعی کردند جو بوجود آمده را تلطیف کنند. زنوزی ابتدا در واکنش به صحیح بودن گل تراکتور طبق ریاضیات، اظهار کرد: اشتباهات در داوری اجتناب‌ناپذیر است و ما جهت احقاق حق و اینکه اتفاقات درست نشان داده شود، حرف زدیم ولی از اینکه توجیه شود، ناراحت هستیم وگرنه داور، بازیکن و همه اشتباه می‌کنند؛ ما فقط به اینکه توجیه می‌شود، معترض هستیم؛ فقط بگویند گل بوده، همین.فیفا و قانون برای صحنه گل ما چه می‌گویند؟ آنها می‌گویند اگر دو بازیکن موازی باشند، گل مهاجم درست است.

زنوزی درباره در دست داشتن پرچم ژاپن توسط تماشاگران تراکتورسازی مقابل پرسپولیس ابراز کرد: اگر بازی‌های تبریز را هم نگاه کنید، این پرچم بوده است؛ قبل از آنکه پرسپولیس با کاشیما آنتلرز ژاپن بازی کند این اتفاق می‌افتاد؛ هفته سوم ما تماشاگر داشتیم و قبلا از آن محروم بودیم. نمی‌خواهیم جو شکسته شود؛ ما می‌خواهیم در فضای فوتبال به این مشکلات پرداخته شود؛ واقعا تریبون و افراد مختلف برای پرسپولیس و استقلال نظر می‌دهند ولی فقط صدای تیم‌های شهرستانی شنیده نمی‌شود و حق‌شان را می‌خورند.

ختم مجادله تراکتور - پرسپولیس با «یاشاسین ایران»

او در خصوص ادامه کار یا رفتن استوکس از تراکتورسازی گفت: سعی می‌کنیم، اقدامی انجام دهیم تا بماند؛ مباحث برای فردا مانده و مدیریت با او صحبت می‌کند، اما اصول باشگاه از هر چیزی مهم‌تر است.مالک باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: از روزی که من به تراکتورسازی آمدم، سعی کردم جو یک مقدار ناهمزا در فوتبال، به ویژه در تراکتور بشکنم؛ مهمان‌نوازی کنیم و سعی داشته باشیم از تمام تیم‌هایی که به تبریز می‌آیند یا مهمان‌شان هستیم، جو سالمی ایجاد کنیم؛ حتی امروز قول می‌دهم با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها و هواداران‌شان در بازی دیروز شروع کننده حواشی بودند، مهمان‌نوازی کنیم.

او تصریح کرد: باز هم از تماشاگران خودمان تشکر و تقدیر می‌کنم که واقعا نجابت به خرج دادند و مشکل چندانی به وجود نیاورند؛ پرسپولیسی‌ها هم اگر این هفته به تبریز بیایند، از آنها مهمان‌نوازی می‌کنیم ولی به شرطی که ما هم به تهران می‌آییم، جوی نباشد.زنوزی راجع به مالکیت‌اش در باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی گفت: برای مسابقات هر دو تیم به ورزشگاه می‌روم؛ دفعه قبل هم گفتم؛ می‌خواهید همین فردا ماشین‌سازی را تعطیل کنم تا لیگ 15 تیمی شود؟ قبلا گفتم اگر هر کسی خریدار ماشین‌سازی است، بیاید تا تیم را به او بدهیم؛ بسم الله؛ شما بازی ماشین‌سازی و تراکتور را دیدید؟

او عنوان کرد: شما ابتدا این را حل کنید که مالکیت یک تیم نمی‌تواند یک جایی باشد که اداره کل و تمام ورزش و فوتبال کشور زیر نظرش داشته و در اختیارش باشند؛ مشکل ما این است که وزارت ورزش مالکیت پرسپولیس و استقلال را دارد؛ مالکیت ما برای دو باشگاه است ولی استقلال و پرسپولیس فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته انضباطی و ... دست‌شان است و هر کاری دوست دارند، خودشان انجام می‌دهند.

مالک باشگاه تراکتورسازی راجع به حضور تماشاگران این تیم بیش از ظرفیت تعیین شده در ورزشگاه آزادی گفت: در ایران قضیه 10 به 90 شدنی نیست؛ مگر مقابل سایپا و پیکان می‌شود تماشاگران پرسپولیس یا استقلال 10 درصد باشند؟ ما مشکلی نداریم در تبریز تماشاگران پرسپولیس بیش از 10 درصد باشند؛ هر تعداد تماشاگر باشند در ورزشگاه جا می‌دهیم و پذیرایی هم می‌کنیم؛ حتی ما حاضر هستیم این هفته در ورزشگاه بنیان دیزل بازی کنیم.

زنوزی یادآور شد: در بازی ما و پرسپولیس پرچم کرواسی هم در ورزشگاه بود؛ اگر آن پرچم بخاطر برانکو بود، پرچم ژاپن را هم تماشاگران ما برای سوگیتا آوردند؛ خدمتی که خودم به تیم ملی کردم، کمتر بوده است؟ وظیفه‌ام را انجام دادم؛ یاشاسین ایران، یاشاسین آذربایجان.

پاسخ گرشاسبی به زنوزی 

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه روی خط آمد و ابراز کرد: آقای زنوزی مطالبی گفتند که شروع کننده حواشی پرسپولیسی‌ها بودند؛ خود ایشان به اتفاق تعداد زیادی از عزیزان ما از تراکتورسازی در جایگاه ویژه حضور داشت و تمام صحنه‌ها را به ریز دیدند. 10 درصد سهم تماشاگران تراکتورسازی بود ولی وقتی دیدیم بیش از آن ظرفیت حضور یافتند، ما مهمان‌نوازی کردیم و نگفتیم باید این تعداد کم شود تا بازی ادامه یابد؛ لذا پرسپولیس همیشه مهمان‌نوازی خود را نشان داده و نمونه آن گرفتن جام اخلاق از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

گرشاسبی با بیان اینکه هیچ وقت شروع کننده درگیری‌ها نبودیم، گفت: همیشه تماشاگران ما صبوری کردند، تا اینکه آن هواداران پرچم ژاپن را در پایتخت ایران نشان دادند؛ ان‌شاالله این قولی که آقای زنوزی در مهمان‌نوازی تبریز داشتند، اجرا شود.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: خود ما هر برنامه‌ای در هر قسمتی از سکوها می‌بینیم، پیگیر می‌شویم و تذکر می‌دهیم و ان‌شاالله آقای زنوزی اتفاقاتی که دیدند را به این شکل پوشش ندهند و پیگیری کنند؛ ما به دنبال کاهش تنش‌ها هستیم؛ من از خطاهای تماشاگران پرسپولیس نباید چشم‌پوشی کنم چراکه نباید زیاد شود.

او در خصوص اعتصاب امروز بازیکنان پرسپولیس اذعان کرد: تحت هیچ عنوان اعتصاب نکردند؛ بدنسازی داشتند و دلیل عدم تمرین همین موضوع بوده است؛ سید جلال به موضوع پرچم‌های بازی با تراکتورسازی اشاره داشت و گفت این موضوع روی اعصاب بازیکنان بود؛ خود سید جلال این اتفاق تکذیب کرد و گفت ما بدنسازی داشتیم.گرشاسبی در مورد قانون بازنشستگی و حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: تا پانزدهم آذرماه تکلیف ما مشخص می‌شود؛ باید وزارت ورزش و جوانان راجع به این موضوع صحبت کنند چراکه پیگیر مسائل قانونی آن هستند.

او در پایان و در پاسخ زنوزی گفت: من هم باید یاشاسین تهران بگویم؛ یاشین ایران را هم که آقای زنوزی گفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل