بازدید 5299

بهترین‌ دانشگاه‌های جهان برای مطالعه دامپزشکی

کد خبر: ۸۵۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 27 November 2018

تایمز هایر اجوکیشن، رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های جهان در رشته علوم دامپزشکی را اعلام می‌کند.

به گزارش آنا، دانشجویان دامپزشکی به مطالعه شناخت، نحوه درمان و پیشگیری از بیماری‌های حیوانات اهلی و وحشی می‌پردازند. آناتومی، رفتار حیوانات و انگل‌شناسی از دروسی هستند که دانشجویان در این رشته مطالعه می‌کنند. بسیاری از دروس این رشته با دروس پزشکی یکی هستند. تحصیل در رشته دامپزشکی پنج تا ۶ سال طول می‌کشد.

در ادامه با برترین دانشگاه‌های جهان برای تحصیل در رشته دامپزشکی آشنا می‌شویم.

دانشگاه کمبریج با امتیاز ۹۲,۱ در آموزش، ۹۸.۸ در تحقیق، ۹۷.۱ در استناد علمی و ۵۲.۹ در درآمد صنعتی برترین دانشگاه جهان برای تحصیل در رشته دامپزشکی است. این دانشگاه دومین دانشگاه برتر جهان در رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن ۲۰۱۹ نیز است.

مؤسسه تکنولوژی ماساچوست دومین دانشگاه برتر جهان در دامپزشکی است که امتیاز ۹۱,۹ در آموزش، ۹۲.۷ در تحقیق، ۹۹.۹ در استناد علمی و ۸۷.۶ در درآمد صنعتی را دارد. ام‌آی‌تی چهارمین دانشگاه برتر جهان نیز است.

دانشگاه پنسیلوانیا نیز با امتیاز ۸۷,۴ در آموزش، ۸۹.۲ در تحقیق، ۹۸.۴ در استناد علمی و ۷۰.۳ در درآمد صنعتی سومین دانشگاه برتر برای تحصیل در دامپزشکی است. این دانشگاه آمریکایی رتبه دوازدهم در رتبه‌بندی تایمز هایر اجوکیشن را دارد.

دانشگاه کرنل چهارمین دانشگاه برتر جهان در دامپزشکی است که امتیاز ۷۹,۹ در آموزش، ۸۵.۴ در تحقیق، ۹۷.۴ در استناد علمی و ۳۶.۹ در درآمد صنعتی را به دست آورده است. این دانشگاه نوزدهمین دانشگاه برتر جهان از نگاه تایمز هایر اجوکیشن است.

دانشگاه ادینبورگ نیز که جایگاه بیست و نهم در رتبه‌بندی جهانی تایمز هایر اجوکیشن را دارد، موفق به کسب امتیاز ۶۹,۲ در آموزش، ۷۳.۷ در تحقیق، ۹۶.۸ در استناد علمی و ۳۸.۲ در درآمد صنعتی شده است. این دانشگاه پنجمین دانشگاه برتر جهان برای تحصیل در رشته دامپزشکی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی