بازدید 13653
۴

فوت مبهم دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاپور در خوابگاه

روز گذشته یکی از دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز که ساکن یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه بود، فوت کرد. رویدادی که هنوز از علت وقوع آن اطلاعی در دست نیست.
کد خبر: ۸۵۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 25 November 2018
روز گذشته یکی از دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز که ساکن یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه بود، فوت کرد. رویدادی که هنوز از علت وقوع آن اطلاعی در دست نیست.

به گزارش «تابناک»، این دانشجو که «محمدسعید. م» نام داشت، دانشجوی ورودی ۹۲ رشته پزشکی بود. این توضیحاتی است که فرهاد حمزه‌لویی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در اختیار خبرنگاران گذارده و در ادامه افزوده: «علت مرگ این دانشجو توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.»

حمزه‌لویی در تشریح ماجرا گفته: «حوالی ساعت ۱۰ صبح روز گذشته خبر فوت این دانشجو توسط مسئول شیفت خوابگاه به مسئولین دانشگاه رسید و مراتب سریعاً به مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اطلاع داده شد. پس از حضور سریع مرکز فوریت‌های پزشکی و تأیید فوت مشارالیه، با پلیس تماس گرفته شد و با حضور مدیر حراست، معاون فرهنگی دانشجویی، مدیر امور دانشجویی و سایر کادر امور خوابگاه‌ها توسط پلیس صورت‌جلسه تهیه و جنازه به پزشکی قانونی انتقال داده شد.»

اینکه چگونه مسئول خوابگاه از فوت این دانشجو مطلع شده، مرحوم در اتاقی انفرادی سکونت داشته یا فرد یا افرادی با وی هم اتاقی بوده‌اند، متوفی سابقه بیماری یا ناراحتی داشته یا خیر و...، تنها بخشی از ابهاماتی است که بی پاسخ مانده است. ابهاماتی که با توجه به فوت این دانشجو در خوابگاه، پاسخ داده نشدن به آن‌ها ممکن است زمینه ساز شکل گیری شایعات فراوان شود.
 
فوت مبهم دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاپور در خوابگاه

رئیس دانشگاه تسلیت گفت

متن پیام تسلیت دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به این شرح است:

خبر ناگوار درگذشت دانشجوی عزیز آقای محمدسعید محمدی دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ورودی ۹۲ رشته پزشکی موجب اندوه و تأثر گردید.

اینجانب ضمن تسلیت به دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت دارم.

روحش شاد، یادش گرامی
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
کار خودشونه
با سایر مسایل یکجا بررسی خواهد شد.
متن تسلیت از اون متنهاست که منشی تهیه اش می کنه و رییس معمولا صورتش سمت دیگه اس یا در حال تلفن حرف زدن امضاش میکنه
مثلا اسمو فامیلیش را مخفی نگه داشتی
یکبار کل متن را بخوان
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح