بازدید 1747

ماتیس: تمرین نظامی کره جنوبی و آمریکا در مقیاسی کوچکتر برگزار می‌شود

جیمز ماتیس اعلام کرد: تمرین نظامی آتی کره جنوبی - آمریکا برای جلوگیری از هر گونه صدمه به تلاش‌های دیپلماتیک با کره شمالی محدودتر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 22 November 2018

جیمز ماتیس اعلام کرد: تمرین نظامی آتی کره جنوبی - آمریکا برای جلوگیری از هر گونه صدمه به تلاش‌های دیپلماتیک با کره شمالی محدودتر می‌شود.

به گزاش ایسنا، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در جمع خبرنگاران در پنتاگون اعلام کرد: رزمایش بهار کره جنوبی-آمریکا به نام Foal Eagle برای جلوگیری از هرگونه صدمژه به دیپلماسی پیشرو با پیونگ‌یانگ محدودتر می‌شود.

به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد: دو کشور در مقیاس کوچکتری رزمایش‌های مشترک آموزشی را برگزار می‌کنند. آمریکا و جمهوری کره به صورت منظم و معمول رزمایش‌ها و آموزش‌های خود را برای ارتقای توانایی سئول و حفظ آمادگی نظامی نیروهای ترکیبی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: ماتیس در دیدار با همتای کره جنوبی‌اش در ماه گذشته میلادی توافق کردند که فعالیت‌های نظامی از جمله تمرین‌ها را در مقیاس کوچکتر ادامه دهند.

رزمایش Foal Eagle برای جلوگیری از هرگونه حادثه در بازی‌های المپیک زمستانی که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، به تعویق افتاده بود. در نهایت این رزمایش در ماه آوریل گذشته با حضور حدود ۱۱ هزار ۵۰۰ نیروی آمریکایی و نزدیک به ۲۹ هزار نیرو کره جنوبی برگزار شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی