بازدید 8121
۳

سامانه تسهیلات ارز دانشجویی وزارت بهداشت از امروز فعال می‌شود

کد خبر: ۸۵۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 22 November 2018

سامانه تسهیلات ارزی وزارت بهداشت به منظور درخواست دریافت ارز به نرخ بازار برای دانشجویان ایرانی خارج از کشور از امروز پنجشنبه اول آذرماه ۹۷ باز می‌شود.

به گزارش میزان، سامانه تسهیلات ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس بخشنامه ۸ مهر ۹۷ بانک مرکزی جهت درخواست دریافت ارز به نرخ بازار (نرخ سامانه معاملات الکترونیکی ارز ETS) از امروز پنجشنبه اول آذرماه ۹۷ باز خواهد شد و دانشجویان ایرانی خارج از کشور که واجد شرایط دریافت ارز دانشجویی هستند می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه موحد http://mohed.behdasht.gov.irir برای بارگذاری مدارک مورد نیاز دریافت تسهیلات ارزی اقدام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ارز دانشجویی
باسلام و احترام اگر بنا باشد که ارز دانشجویی به قیمت بازار آزاد بدهند چه لزومی دارد که این همه خانواده ها و دانشجو وقتشون را هدر بدهند و هزینه کنند تا مدارک لازم را تهیه کنند؟ خوب می روند از بازار آزاد با قیمت پایین تر از بانک ها می خرند. چطور می شود که مسئولین برای دانشجوهای خارجی مستقر در ایران حتی بصورت رایگان هزینه شونو پرداخت می کنند ولی برای فرزندان خودشان این فیلم و سیانس ها را پیاده می کنند.آیا هدف جذب است یا دفع؟ آیا فرزندان خودمان بیشتر دلشان به حال کشور می سوزد یا بیگانگانی که خیلی هاشون ممکنه جاسوس باشند؟ آیا خانواده ها و دانشجویان در بی ثباتی بازار ارز و افزایش قیمت آن نقش دارند؟ یا دولت حقوق و مزایای خانواده ها را متناسب با افزایش قیمت ارز افزایش داده اند که ما را به بازار آزاد حواله می دهند؟ یا آنچه گذاشتنی است بگرفته ایم و آنچه گرفتنی است بگذاشته ایم؟ خواهشمند است نسبت به پرداخت ارز به قیمت معقول اتخاذ تصمیم گردد نه بازار آزاد که این باعث وهن نظام است.
به نظر من باید به دانشجویی که۶سال درخارج از کشوربیچاره شده تاپزشکی بخونه باید ارزدولتی تعلق بگیره که مجبورنباشند به خاطر۲ترم باقی مانده دست به هر کاری بزنند،نه اینکه اعلام کنند ارز دانشجویی میدندولی از بازار آزاد گرونترباشه
سلام .بنده یک معلم هستم از ابتدای سال ۲۰۱۷ برای دخترم ثبت نام کردم تابتونم ارز دولتی با قیمت منایب تهیه کنم ولی چشمتان روز بد نبینه دوسال به بهانه های مختلف سرکار بودم و موفق به گرفتن ارز نشدم .از مشهد یکی دو مرتبه اومدم تهران تا از نزدیک کارم رودنبال کنم.بلاخره یکی ودوماه پیش کارم درست شد و معرفی به بانک شدم .بعداز مراجعه به بانک برق سه فاز من گرفت و اونجا بود فهمیدم که دوسال الکی دویدم وباید ارز رومثل بازار آزاد پول بدم و دلار بخرم .این چه اوضاعی شده .یکی نیست به درد دل خانواده های دانشجویی خارج از کشورگوش کنه .خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس