بازدید 8196
۹
بازتاب

برانکو:در64سالگی‌بدون‌تمرین‌وبوتاکس‌خوش‌تیپ‌هستم!

نمی‌دانم که چقدر کت‌وشلوار و پیراهن دارم. من آنها را اتو می‌کنم و در قفسه لباس‌هایم نگاه می‌دارم. هر موقع خوشحال یا غمگین باشم، برای خودم کت‌وشلوار و پیراهن می‌گیرم
کد خبر: ۸۵۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 21 November 2018

سرمربی محبوب پرسپولیسی ها در مصاحبه ای با روزنامه «اسلوبودنا دالماسیا» کرواسی حسابی برای هموطنانش و البته خودش نوشابه باز کرد! و به تعریف و تمجید از عملکرد و کارنامه کروات ها در ایران پرداخت. این خودبینی برانکو به جایی رسید که حتی از هیکل و تیپ خودش هم تعریف کرد!!

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو در این مصاحبه با نام بردن از مربیان هموطن خود که در فوتبال ایران کار کرده اند، نظیر: استانکو، ایویچ، بلاژویچ، کرانچار، فرانچیچ، بگوویچ و میاچ، گفت که فقط آنها بوده اند که در فوتبال ایران موفق بوده اند. گویا دو بار صعود تیم ملی ایران به جام جهانی با کی روش چندان نتیجه بزرگی برای برانکو محسوب نمی شود.

این مربی خوش اخلاق که به ندرت با مصاحبه های غلوآمیزش وجهه شخصیتی خود را زیر سوال می برد؛ در باره زندگی روزمره اش در ایران و بخصوص نحوه لباس پوشیدنش گفت:  نمی‌دانم که چقدر کت‌وشلوار و پیراهن دارم. من آنها را اتو می‌کنم و در قفسه لباس‌هایم نگاه می‌دارم. هر موقع خوشحال یا غمگین باشم، برای خودم کت‌وشلوار و پیراهن می‌گیرم، اما فکر می‌کنم در سن 64 سالگی بدون تمرین زیاد و بدون بوتاکس کردن، در شرایط بدنی خوبی هستم.

برانکو:در64سالگی‌بدون‌تمرین وبوتاکس‌خوش‌تیپ‌هستم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
طبق رسالت همیشگی اکثر خبرنگاران ایرانی، فقط جایی که برای نوشتن مطلب خودتان مفید بود را از مصاحبه برانکو گزینش کردین و زحمت انعکاس سایر بخش های مصاحبه را به خود ندادید

به هر حال یک خبر به آمار روزانه خودتون اضافه کردین که روزی امروز حلال باشه انشالله :)
کی روش ، برانکو , فردوسی پور و علی دایی جزء بهترین های و سرمایه ارزشمند فوتبال هستند
این آدم دیگه ایرانی محسوب میشه. مردم ایران هم واقعا دوستش دارند. خیلی دوست داشتنی هستش
اون پولی که به تو میدن باید جوون بمونی
برانکو خوشحاله فردا از ابران با جیب پر میره.
توی این شیر تو شیری فوتبال ایران طبیعیه که برانکو هم ادعا بکنه که همه کارست. حالا دیگه مربیان درجه 2 اروپا برای ما آقا شده اند.
تا چشم کی روش و شفر درآد ....
چرا مضمون تیتر با اصل خبر تفاوت دارد. این که برانکو گفته در شرایط بدنی خوبی هستم با عبارت خوش تیپ تفاوت دارد.
پو ل خوش تیپی میاره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی