بازدید 2041

آمریکا نام یک فرمانده داعش را در لیست سیاه قرار داد

آمریکا یک فرمانده داعش را در لیست "تروریست‌های بین‌المللی" خود قرار داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 21 November 2018

آمریکا یک فرمانده داعش را در لیست "تروریست‌های بین‌المللی" خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: حجی عبدالناصر، فرمانده داعشی در لیست "تروریست‌های بین‌المللی" قرار گرفته که با هماهنگی این کشور با شورای امنیت تنظیم شده است.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود آورده است، تحریم‌ها علیه افراد این لیست شامل بلوکه دارایی‌های آنها و حساب‌های بانکی‌شان، ممنوعیت سفر و نیز ممنوعیت فروش سلاح است.

این وزارتخانه گزارش داد: عبدالناصر که اصالتا عراقی است، پیش از این سمت‌های بالایی در گروه تروریستی داعش داشته و فرمانده و والی منطقه‌ای در سوریه، رییس شورای مذاکرات این گروه تروریستی و نیز ناظر بر امور داعش بوده است. همچنین او مستقیما از ابوبکر بغدادی رهبر داعش دستور می‌گرفت.

طبق این بیانیه شورای یاد شده که عبدالناصر ریاست آن را برعهده داشت، مسئول تنظیم و صدور دستورات مربوط به عملیات‌های نظامی داعش، جمع‌آوری مالیات‌ها، پلیس امور شرعی و  مسائل تجاری و امنیتی این گروه تروریستی است.

ناتان سیلز، هماهنگ‌کننده مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت: داعش شکست خورد اما هنوز نابود نشده است و همچنان که این گروه تروریستی به سیر قهقرایی خود ادامه می‌دهد، ما باید تمامی راه‌های امدادی آنها را که موجب گسترش تروریسم در جهان می‌شود، از بین ببریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر