بازدید 1803

فاینانس اسلامی آمریکا به کانادا راه پیدا می‌کند

شرکت «شریعت پورتفولیو» مدیریت ثروت اسلامی در آمریکا قصد دارد کسب و کار خود را به کانادا توسعه دهد.
کد خبر: ۸۵۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 20 November 2018

شرکت «شریعت پورتفولیو» مدیریت ثروت اسلامی در آمریکا قصد دارد کسب و کار خود را به کانادا توسعه دهد.

به گزارش ایبِنا به نقل از رویترز، شرکت «شریعت پورتفولیو» مدیریت ثروت اسلامی در آمریکا با هدف توسعه کسب و کار خود در سال آینده میلادی به کانادا ورود پیدا خواهد کرد. «نوشاد ویریج» مدیر عامل این شرکت آمریکایی گفت: در پی افزایش تعداد مشتریان مسلمان خود به دنبال سرمایه گذاری با توجه به عقاید مذهبی هستیم. در حال حاضر فاینانس اسلامی به تدریج در حال توسعه در برخی از بازارهای غربی است؛ ضمن اینکه مراکز اصلی آن در خاورمیانه و جنوب شرق آسیا قرار دارد.

مدیر عامل «شریعت پورتفولیو» مدیریت ثروت اسلامی گفت: این شرکت با سابقه ۱۵ سال فعالیت دارای مشتریانی از ۲۶ ایالت آمریکا است و امیدوار است که دفتر جدید خود را در ونکوور کانادا در سه ماه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی برای سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار خود افتتاح کند.

همچنین این شرکت، خدماتی را در سطح موسسات ارائه می دهد تا با شرکت های مالی متعارف که خواهان افزودن فاینانس اسلامی هستند، همکاری کند. «نوشاد ویریج»   گفت: سرمایه خود را در کانادا به منظور ارائه خدمات در حال افزایش دادن هستیم و بانک هایی در کانادا وجود دارند که مایل به همکاری با شرکت «شریعت پورتفولیو» هستند؛ بنابراین باید روابط موسسه ای ایجاد کنیم.

بر همین اساس، این شرکت آمریکایی استعلام هایی را از شرکت های مالی در بریتانیا و امارات متحده عربی دریافت کرده است؛ اما در کوتاه مدت تمرکز آن بر روی ایجاد تجارت در کانادا است. فاینانس اسلامی با خط و مشی های مذهبی دنبال می شود که بخش های تجاری خاصی از قبیل دخانیات، الکل و قماربازی از آن خارج می شوند. در حال حاضر شرکت «شریعت پورتفولیو» مدیریت ثروت اسلامی بیش از ۸۵ میلیون دلار دارایی را تحت مدیریت خود نظارت می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل