بازدید 3389

مدیر رسانه‌ای تیم ملی:کی‌روش نگفته کار دستیارش با خبرنگار خوب بوده

مربی دروازه‌بانان تیم ملی(لوپز) با آقای زیکو عکس یادگاری انداختند که تصویرشان در فضای مجازی هم وجود دارد؛ ما بارها درباره شایعه‌ای که درباره ایشان مطرح شده بود، پاسخ دادیم تا سوء برداشت نشود ولی توجهی به این موضوع نشد.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 20 November 2018

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود گفت: همانطور که آقای کی‌روش گفتند ما با داخلی‌ها مشکلی نداریم و تمام حریفان ما خارج از کشور هستند؛ در مصاحبه مطبوعاتی کی‌روش که تحریم شده بود، حرف‌های خوبی عنوان شد؛ ایشان نظری مبنی بر مخالفت و رد کردن نظر دیگران ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین حسینی ادامه داد: آقای کی‌روش و تمام بازیکنان در اردوهای قبل همواره با خبرنگاران مصاحبه داشتند و درب تمرینات تیم ملی بر روی اصحاب رسانه باز بود ولی در این اردو در یک تصمیم جمعی همه اعضای تیم ملی قصد داشتند گفت‌وگویی نکنند ولی هیچ مشکلی با رسانه‌ها نبوده است.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی:کی‌روش نگفته کار دستیارش با خبرنگار خوب بوده

حسینی با بیان اینکه آقای کی‌روش در این اردو به دو دلیل تمرینات را لغو کرد، گفت: یک روز بارانی بود که آقای کی‌روش گفت انجام تمرین به زمین و بازیکنان آسیب می‌زند و از طرف دیگر عنوان کرد باید در زمین شماره ۲ کمپ تیم ملی یک مکان مسقفی باید برای خبرنگاران در نظر گرفته شود تا در روزهای بارانی دچار مشکل نشوند.مربی دروازه‌بانان تیم ملی(لوپز) با آقای زیکو عکس یادگاری انداختند که تصویرشان در فضای مجازی هم وجود دارد؛ ما بارها درباره شایعه‌ای که درباره ایشان مطرح شده بود، پاسخ دادیم تا سوء برداشت نشود ولی توجهی به این موضوع نشد.

او تصریح کرد: آقای کی‌روش نیز در نشست خبری گفت که ما هم نمی‌گوییم کار مربی ما (اوسیانو کروز) با خبرنگار درست بوده ولی این اتفاق طوری رقم خورد که حواشی زیادی برای تیم ملی به وجود آمد، اما از طرف دیگر آن خبرنگار در محوطه غیر فنی قصد مصاحبه با آقای لوپز را داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی