بازدید 4606
بازتاب

حمله تند رحمتی به پیشکسوتان معترض استقلال

کد خبر: ۸۵۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 20 November 2018

سید مهدی رحمتی در خصوص شرایط بحرانی استقلال در فصل جاری، حذف آبی پوشان از جام حذفی و همچنین آینده این تیم صحبت هایی انجام داده و مستقیم به برخی استقلالی های قدیمی که شفر را نقد می کنند، تاخته است.

بعد از اینکه استقلال جام حذفی را از دست داد به کادر فنی تیم و علی الخصوص شفر انتقادات زیادی وارد شد.نظر خودت در این مورد چیست؟

بعد از باخت در این بازی عملا یک جام را از دست دادیم و باید هم از ما انتقاد شود اما نباید از این انتقادها فرار کنیم. ما یک تیم هستیم و طبیعتا با هم می بریم، با هم می بازیم و با هم قهرمان می شویم.من در آن بازی نبودم ولی خودم را در آن باخت شریک می دانم چون همانطور که گفتم ما یک تیم هستیم.این که بخواهیم از یک نفر انتقاد کنیم به نظر من درست نیست و همه باید کمک کنیم تیم را به جایگاه اصلی برگردانیم. مردم حق دارند که انتقاد کنند چون لیاقت آنها بیشتر از اینها است. اما باید قبول کنیم جایگاه واقعی تیم ما این نیست.

یعنی شفر اوضاع را درست می کند؟

من معتقدم سال گذشته که آقای شفر تیم را تحویل گرفت وضعیت خیلی بد بود اما با همدلی که ایجاد کرد توانستیم نتایج خوبی بگیریم. به طور مثال دیدید در بازی رفت سال قبل مقابل پرسپولیس با وجود اینکه بازی را باختیم هواداران روی سکوها از ما حمایت کردند و در نهایت هم دیدید که جام حذفی را به دست آوردیم، در لیگ با وجود نتایج ابتدای فصل دوم شدیم و حتی تا 8 تیم اول آسیا هم رفتیم اما در نهایت با اتفاقات ابتدای فصل نشد که به مراحل بالاتر برسیم. به نظر من شفر چیزی تا اینجا کم نگذاشته و می تواند شرایط تیم را سر و سامان بدهد و دوباره مدعی کند. خوشبختانه یا متاسفانه او در این 2 سال بارها و بارها من را روی نیمکت نشانده و حمایت من از او باعث نمی شود که حرف و حدیثی به وجود بیاید.

حمله تند رحمتی به پیشکسوتان معترض استقلال

در این مدت پیشکسوتان استقلال هم کم انتقاد نکردند...

پیشکسوتان استقلال هم مثل هواداران هستند.آنها زمانی در این تیم بازی کرده و من می دانم در شرایط سخت پرچم این تیم را بالا نگه داشته اند. استقلال 2 ستاره ای که روی پیراهنش دارد را مدیون همین پیشکسوتان است. استقلال بزرگانی داشته و دارد که هواداران با شنیدن اسم آنها به خود افتخار می کنند،افرادی که اگر بخواهم اسم ببرم شاید در قالب یک مصاحبه نگنجد.اسم استقلال با حجازی، پورحیدری،روشن،علی جباری، قراب، قلعه نویی و خیلی ها که برای موفقیت این تیم خون دل خورده اند عجیین شده ولی یک عده هم هستند که مثلا استقلالی اند ولی بدون تعارف بگویم باخت استقلال آرزوی آنها است!

منظورت با چه افرادی است؟

خود هواداران از رفتار و طرز صحبت این افراد خیلی چیزها را متوجه می شوند.متاسفانه  برخی از آقایان به اصطلاح کارشناس در تلویزیون حاضر شده و حرف هایی می زنند که آدم خجالت می کشد بگوید او کارشناس است. شخصی که هزار پیغام و پسغام  به مدیران باشگاه داده که مثلا فلان پست را بگیرد اما چون باشگاه به او پست نداده از فرصتی که رسانه ملی به او داده استفاده کرده و به قول خودش به باشگاه استقلال نیش می زند. یا مثلا هنوز بازی شروع نشده به مجری برنامه می گوید دوست داشتم فلانی امروز در ترکیب استقلال بازی می کرد. پیشکسوت واقعی و کسی که دلش برای این تیم می سوزد در رسانه ملی می گوید دوست داشتم امروز فلانی بازی می کرد؟ البته کارنامه این آقایان برای شخص من روشن است.

منظورت چه سابقه ای است؟ بیشتر توضیح بده.

این ها همان هایی هستند که چند سال پیش از اردوی ترکیه تیم استقلال به خاطر مشکلات اخلاقی اخراج شدند و چون مردم از این مسائل خبر ندارند  فکر می کنند وجهه خوبی برای خودشان درست کرده اند. منِ مهدی رحمتی دیر یا زود از این فوتبال می روم ولی مطمئن باشید این افراد از افشاگری های من در امان نخواهند بود. فعلا چون در حال بازی کردن هستم دوست ندارم حاشیه ای وارد تیمم کنم ولی هوادار استقلال باید بداند که این آقایان به اصلاح کارشناس از بیرون با چه افرادی چه بلاهایی بر سر این تیم آوردند و  در این بین چوبش را هواداری خورد که از هیچ موضوعی اطلاع نداشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها