بازدید 4352

معاون رئیس‌جمهور: اکثر بچه‌پولدارها معتاد می‌شوند

سورنا ستاری‌ با بیان این پرسش که چرا بچه پول دارها به هیچ جایی نرسیده‌اند؟ گفت: اکثر بچه‌پولدارها معتاد می‌شوند و کسی را پیدا نمی‌کنید که بچه پولدار باشد و به جایی رسیده باشد، این درحالی است که همه استعدادها با سختی‌های بسیار دست و پنچه نرم کرده و بعد موفق شدند.
کد خبر: ۸۵۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 19 November 2018

به گزارش ایرنا، نشست افتتاحیه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهور و دیگر مسوولان در سالن مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

ستاری در سخنرانی خود تاکید کرد: ما باید بتوانیم از جوان‌های پرانرژی و بااستعداد استفاده کنیم که می‌خواهند دنیا را تغییر بدهند.

این مسوول در ادامه صحبت‌هایش با بیان این پرسش که چرا بچه پول دارها به هیچ جایی نرسیده‌اند؟ گفت: اکثر بچه‌پولدارها معتاد می‌شوند و کسی را پیدا نمی‌کنید که بچه پولدار باشد و به جایی رسیده باشد، این درحالی است که همه استعدادها با سختی‌های بسیار دست و پنچه نرم کرده و بعد موفق شدند. مجددا می‌گویم مهمترین مساله محیط و اکوسیستم است و اگر ما می‌خواهیم بچه‌های خود را حفظ کنیم، باید این محیط را ایجاد کنیم. باید بین کسی که در سرش مغز دارد با کسی که در جیبش پول دارد، تفاوت باشد. سرمایه پول درون جیب نیست، بلکه فکری است که در سر افراد وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان