بازدید 4542

جوانی که قربانی کری خوانی فوتبال شد

کد خبر: ۸۵۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 20 November 2018

جوانی در اردبیل که تصور می شد بر اثر تصادف جان باخته ، در واقع قربانی کری خوانی با دوست خود پس از بازی دو تیم فوتبال شده بود.

به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل دوشنبه به خبرنگاران گفت: هفته گذشته فوت جوانی که به ظاهر بر اثر تصادف رانندگی روی داده بود گزارش شد، اما با بررسی‌های صورت گرفته در این زمینه مشخص شد که این حادثه جنایت بوده و موضوع قتل در میان است.

ناصر عتباتی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که دو دوست علاقمند به فوتبال ابتدا در یکی از شبکه‌های مجازی در باره فوتبال و تیم مورد علاقه خود اقدام به کری خوانی کرده و با ادامه ماجرا در یکی از کوچه‌های شهر اردبیل با هم به صورت فیزیکی درگیر شده اند.

وی ادامه داد: درگیری اولیه این دو با صدماتی که بوسیله چاقو به همدیگر وارد می کنند پایان می یابد اما در ادامه، قاتل با خودروی خود به دوست 30 ساله اش حمله ور شده و از روی او عبور می کند.

عتباتی گفت: قاتل که پس از قتل متواری شده بود در یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی شناسایی شده و در نهایت خود را به ارگان های ذیربط معرفی و پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس جنایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس