بازدید 26145

حواشی بازیگر لبنانی سریال "حوالی پاییز"

کد خبر: ۸۵۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱ 19 November 2018

حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی از ۶ آبان ماه از شبکه سه سیما پخش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تهیه کننده سریال در جواب به حاشیه های بوجود آمده برای بازیگر لبنانی "آن ماری سلامه" و پخش تصاویری از او در فضای مجازی چنین توضیح داد:

حواشی بازیگر لبنانی سریال

چرا سراغ بازیگر لبنانی رفتید؟ در صورتی که نقد‌هایی به انتخاب بازیگر وارد بود که می‌توانستید از بازیگر خوزستانی هم استفاده کنید. آیا از سابقه این بازیگر خبر داشتید و چه ملاحظاتی در نظر گرفتید که دچار حاشیه نشوید؟

از ابتدای پروژه برای انتخاب بازیگر عرب با این مشخصات، استایل، چهره و لحن صحبت‌کردن و ... از میان بازیگران خوزستانی تست گرفتیم، اما به نتیجه نرسیدیم.اما درباره سابقه خانم (آن ماری سلامه) باید بگویم ما خبر داشتیم چند سریال و فیلم بازی کرده‌اند و طبیعتا هر کس در فرهنگ و دین و مذهبی که هست سبک زندگی خاص خود را دارد.

ایشان به سبک زندگی و دین و مذهب خود فعالیت می‌کرد و این چیزی خارج از عرف نیست و ما زمانی که آن‌ها را بررسی کردیم از ایشان استفاده کردیم. از طریق واسطه‌ای که داشتیم بازیگرانی را از کشور‌های لبنان، سوریه و عراق شناسایی می‌کردیم و در سفری که با آقای نمازی داشتیم تست گرفتیم و نهایتا در میان کاندیدا‌های مختلف خانم (آن ماری سلامه) انتخاب شد. [...]

مدتی است ویدئو‌هایی از خانم «آن ماری سلامه» با تیتر «رقاصی بازیگر سریال حوالی پاییز» در حال دست به دست شدن در فضای است. نظرتان درباره این ویدئو‌ها و واکنش‌ها چیست؟

انتخاب بازیگران خارجی به دلیل حواشی حجاب آنها، حساس است. ما سعی کردیم خود را از این حواشی دور نگه داریم و بازیگری را انتخاب نکنیم که حواشی غیراخلاقی داشته باشد.

در ارتباط با کلیپ منتشر شده با مضمون رقاصه بودن بازیگر سریال «حوالی پاییز»، باید بگویم رقاص کسی است که پول می‌گیرد و در فیلم‌ها و فضا‌های مختلف می‌رقصد؛ اما «آن ماری سلامه» بازیگر مطرح لبنانی است که در شبکه المنار (که شبکه شناخته شده و موجهی است) بازی کرده است.

دوستان ما که در لبنان کار فرهنگی انجام می‌دهند، ایشان را به ما معرفی کردند و به جرات میتوانم بگویم خانم «آن ماری سلامه» در میان بازیگرانی که کاندیدای این نقش بودند، زندگی سالم و بی‌حاشیه تری داشت. وی در برنامه تلویزیونی مشابه خندوانه که مسابقه لباهنگ بوده است، شرکت کرده و با توجه به شرایط فرهنگی کشورش رفتار کرده است.

اگر کسی از بازیگران دنیای عرب، شناخت داشته باشد، قطعاً می داند که آن ماری سلامه جزو کم حاشیه‌ترین هاست و سریال‌های بسیاری برای فلسطین و ... بازی کرده است. قطعا به خاطر دارید برخی بازیگران ایرانی در بعضی فیلم‌های سینمایی رقصیده اند که اگر به آن‌ها رقاص بگویند، برای این خانم بازیگر هم می توانیم صفت رقاصه را به کار ببریم.

داستان «حوالی پاییز» درخصوص عشق جوانی ایرانی به یک دختر عرب است. رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دادند. آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۰
ماست مالی کردن به معنای واقعی کلمه!!!
آیا آقایان نمازی و پروینی حاضرند قراردادی را امضاء کنند که در ازای آن ظرف یکماه حداقل 10 نفر خانم در حد و اندازه های این هنرپیشه عرب و شاید هم بالاتر به ایشان معرفی کنیم ؟ پولشویی پولشویی که می گویند چیز عجیب و غریب و شاخ و دم داری نیست که ! همین که شما بتوانی با سرمایه ای که در اختیار شما نهاده شده است چیزی را از همین جا و در اطراف خود تهیه کنی ولی نکنی و بروی از آنطرف با چندین برابر قیمت چیزی بنجل را تهیه کنی این میشود معنای پولشویی !که بسیاری از آدمها ناخواسته گرفتار آن می شوند !
حوالی تابستون هم بسازید بابا دپرس شدیم
ایشون چون لبنانی هستن، حق دارن به سبک خودشون زندگی و دین‌داری کنن، اما ما چون ایرانی هستیم ... !
افتخاری دیگر برای صدا و سیما! مگر بازیگر قحطی است در ایران... البته اکثرا برای اینکه بتوانند بی حجابی را نشان بدهند سراغ چنین بازیگران معلوم الحالی می روند که بگویند طرف ایرانی نیست پس عیب ندارد در یک سریال ایرانی بی حجاب باشد تا ما بتوانیم چهارتا بیننده بیشتر جذب کنیم...
حالا نه که بازیگران ایرانی دوچهره نیستند به این بنده خدا بند کرده اند.به نظر من کار سعودیها است ومتاسفانه ما ایرانیها دستمایه آنها در شبکه های مجازی شده ایم.
داروئی که در داخل کشور تولید نمیشود و بیماران را نجات میدهد را باید از خارج وارد کرد نه بازیگر رقاصه را.
فقط مردم دیگر کشورها در دین و عقیده ازاد هستند ولی مردم ایران فقط طبق نظر حکومت باید رفتار کنند
سریال آبکی این همه توجه میخواد؟
عجب توجیهات مسخره ای .......
بی خیال ! همه دنیارو که نمی تونید عوض کنید . از توهم بیایید بیرون و واقعیت های قرن بیست و یک را آن طور که هست ببینید . در حد امکان به اعتقادات خودمان پایبندیم . اگر حجاب نداریم ، غیرت و تعصب داریم . نمی توان اشخاص را از ظاهرشان قضاوت کرد .
سلام چرا اراجیف میگویید؟ از قدیم گفته اند چراغی که به خانه روایت به مسجد حرام است! در حالی که شما میتوانید از بازیگران هنرمند و هموطن عرب زبان استفاده کنید رفتید بک فردی که به هر حال بواسطه دین و مذهب و .... رفتارهای اخلاقی عجیب و غریب و جبهه گیری های سیاسی عجیب غریب تر داشته را انتخاب کرده ابد تازه چیزی هم طلبکارید؟ حالا شد بواسطه دین و مذهب و فرهنگ خاص خودشان؟ پی اگر کلیپ مصاحبه های سیاسی ایشان را ببینید چه خواهید گفت؟ جهت استحضار نویسنده این متن جهت دار اگر مصاحبه های ایشان را دیدید دیگه روبتان میشود اصلا سریال را پخش کنید؟ هنوز کلیپهای رقص عجیب و غریب ایشان را ندیده آید. موقعی که دیدید از خجالت آب خواهید شد. همین امشب برایتان یکی را آپلود خواهم کرد که خجالت بکشید.
ببخشید مگر قرار است هرکسی که در کشور ما طوری زندگی میکن در کشور خودش هم همانطور باشد . فکر می کنی اگر هنرپیشه های ما مثل لبنان آزادی داشتند بهتر از این خانم بودند؟
کدام یک از بازیگران ایرانی در فیلمهل رقصیده اند که ما یادمان نمی اید اگر اینچنین اتفاقی افتاده بود الان اون بازیگر اصلا بازیگر نبود یا دستفروش بود یک کلفتی میکرد دوم اینکه اگر این بنده خدا کمترین حاشیه رو در لبنان داره پس حاشیه داراشون چکار میکنند ضمن اینکه همین بی حاشیه و یا کم حاشیه شما در این مملکت کلی حرف و حدیث دارد ضمن انکه این کم حاشیه ها برای ما بازی میکنند دخل و خرجشان پای ما است انگار شیطان فقط برای ما شیطان پر حاشیه است اما برای انان خیر حال که اینجور شد از نظر ما جنیفر لوپز هم بی حاشیه است لطفا از ایشان استفاده کنید
سریال جالبی نبود، خسته کننده و پر از غم و ماتم ...
چقدر تنگ نظر و حقیریم ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از آموزه های اسلام است که به گذشته افراد نگاه نکنید. از کجا معلوم شاید توبه کرده شاید هم این فیلم باعث تأثیر مثبت در ایشون بشه و توبه کنه.
چه حوصله ای دارید توجیه میکنید . شما هم مثل بقیه مسئولین تکذیب میکردید میرفت پی کارش
این همه هزینه و سفر به لبنان و دیگر هزینه های غیر ضروری به نظر کار نادرستی بود و از همه اینها بدتر انتخاب این خانم برای همچین نقشی کار بسیار غلطی بود در حالی که ما در کشور عزیزمان هزاران هنرپیشه قابلی وجود دارند که به مراتب بهتر از ایشان ایفای نقشه می کنند .
در ضمن قسمت آخر سریال مثل بسیاری از سریال های ایرانی آبکی تمام شد.
کافر همه را به کیش خود پندارد...
هر کسی در انتخاب دینش آزاده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی