بازدید 7567

پیام مخبر برای درگذشت جهادگر بسیجی «اژدری»

کد خبر: ۸۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 19 November 2018

در پی عروج شهادت گونه جهادگر بسیجی امیرمحمد اژدری، محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش تابناک متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذينَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

آنها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند!

عروج شهادت گونه برادر بسیجی امیرمحمد اژدری را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده این جوان غیور و همه خانواده جهادی کشور تسلیت عرض می نمایم.

امثال امیرمحمدهای نسل سوم انقلاب که تمام داشته هایشان را برای خدمت به محرومین میگذارند نقاط درخشان امید به آینده انقلاب عزیزمان هستند و خاطره حاج عبداله والی ها را در ذهن زنده می کنند.

با ایشان در زمان‌ برگزاری پویش مشق احسان که برای تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم در حال برگزاری بود، آشنا شدم و از دوستان درباره تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی این جوان جهادی برای حل مشکل محرومین شنیدم. هر چند از قبل با خانواده ایشان که از سلسله جلیله روحانیت و شجره طیبه شهدا هستند آشنا بودم.

برای خانواده و دوستان این عزیز از درگاه باریتعالی صبر آرزومندم و امیدوارم که ان شاءالله میهمان اباعبدالله و امام رئوف امام‌رضا علیهماالسلام باشند.

محمد مخبر
رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام ( ره )

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی