بازدید 4063

سوئیس با کامبک رویایی، بلژیک پرستاره را له کرد

تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئیس توانست در این دیدار که از بلژیک پذیرایی کرد با نتیجه پنج بر دو به پیروزی برسد. هر دو گل بلژیک را تورگان هازارد برادر ادن هازارد به ثمر رساند اما بازی دو بر صفر برده با شکست تحقیر کننده جبران شد
کد خبر: ۸۵۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 19 November 2018

تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئیس توانست در لیگ ملت های اروپا بازی دو بر صفر باخته را با پنج گل پاسخ دهد و پیروزی قاطعی را برابر بلژیک به دست آورد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، در ادامه لیگ ملت های اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها نتیجه عجیبی رقم خورد. تیم‌ ‌ملی فوتبال سوئیس توانست در این دیدار که از بلژیک پذیرایی کرد با نتیجه پنج بر دو به پیروزی برسد. هر دو گل بلژیک را تورگان هازارد برادر ادن هازارد به ثمر رساند.

سوئیس با کامبک رویایی، بلژیک پرستاره را له کرد

شرح گل ها
تورگان هازارد (سوئیس 0-1 بلژیک): پاس دریس مرتنز به تورگان هازارد، با قطع توپ الوردی همراه شد. اما پاس عقب آرام او، در اختیار هم باشگاهی اش قرار گرفت تا این بازیکن بلژیک را پیش بیاندازد.

تورگان هازارد (سوئیس 0-2 بلژیک): حرکت انفرادی و زیبای تورگان هازارد از سمت راست و شوت دیدنی او، به تور دروازه یان سومر چسبید.

ریکاردو رودریگز (سوئیس1-2 بلژیک): تیبو کورتوا در شلوغی محوطه جریمه، مرتکب خطای پنالتی شد تا ریکاردو رودریگز پشت توپ قرار گیرد. مدافع میلان، به راحتی دروازه بلژیک را گشود.ریکاردو رودریگز- تیبو کورتوا- سوئیس- بلژیک

هریس سفروویچ (سوئیس2-2 بلژیک): حرکت تیمی ژردان شکیری و هریس سفروویچ، با پاس زیبای وینگر لیورپول به سفروویچ همراه شد تا مهاجم لا ناتی، در دهانه دروازه صاحب توپ شود و کار را به تساوی بکشاند.هریس سفروویچ- سوئیس- بلژیک- لیگ ملت های اروپا

هریس سفروویچ (سوئیس 3-2 بلژیک): روی ضد حمله برق آسای سوئیس، پاس فرناندز از سمت راست به سفروویچ رسید تا این بازیکن با شوت سرکش و تماشایی خود، کامبک یک نیمه ای سوئیس را کامل کند.

نیکو الوردی (سوئیس 4-2بلژیک): سانتر ژردان شکیری از سمت راست، روی سر نیکو الوردی فرود آمد تا این بازیکن گل چهارم سوئیس را نیز وارد دروازه حریف کند.

هریس سفروویچ (سوئیس 5-2 بلژیک): سانتر امبابو، به خوبی روی سر سفروویچ نشست تا مهاجم سرخ پوشان سوئیس، در این دیدار هتریک کند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس اتریش توانست با نتیجه دو بر یک در خانه ایرلند شمالی به پیروزی برسد.

نتایج دیگر دیدارها

مجارستان 2- فنلاند صفر

یونان صفر- استونی یک

مولداوی یک – لوگزامبورگ یک

سن مارینو صفر- بلاروس 2

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل