بازدید 35608

آمار حرامزادگی در سال ۲۰۱۴ در کشورهای جهان!

کد خبر: ۸۵۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 19 November 2018

یک فعال فضای مجازی طی توییتی آماری وحشتناک از میزان حرامزادگی در کشو‌های جهان در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸۹
انتشار یافته: ۱۹
تابناک این چه جور آمار دادنیه ؟؟؟ !!! از کی تویت شخصی منبع آمار و خبر میتونه باشه !!!
منطق ساده ای دارند : میگویند یک خط و یک جمله ثبتی نمیتواند نشانه ازدواج باشد و لذا ازدواج رسمی را یک سمبل میدانند. در واقع میگویند که با یک خط و انگشتر نمیشود حلال و حرام... خلاصه اونا اینطور فکر میکنند. وگرنه حرام و حلال برای آنها بی معنی است
گر رسم شد که مست گیرند در شهر هرآنچه گیرند.جای ما در این آمار کجا بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
ای کاش این کسانی که درمورد این آمارها سالها کار میکردن و تحقیق میکردن از مشاوره های شما هم بهره میبردن!!! واقعا حیفه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
آمار ایران زیر یک درصده و هند هم همینطور
کلمه "حرامزادگی" چندان جالب نیست، بهتر بود مترجم محترم می گفتند "ناشی از ازدواج نامشروع"
من منبع آمار را دیدم متاسفانه صحت داره. واقعا خارج از بحث های دینی ، این یک فاجعه برای بشریت است چرا که کانون خانواده هدف قرار گرفته شده است. واقعا تکان دهنده هست!!
برداشت شما برداشت اشتباهی است مفهوم ازدواج و با هم بودن از نظر مردم بسیاری از کشور ها با ما فرق می کند و ملاک ازدواج را خطبه شرعی نمی دانند اما بسیاری از ایشان با تعهدی نسبت به هم زندگی می کنند که مزدوجین رسمی ما چنین تعهدی را ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
آمار رسمی بر اساس مفهوم ازدواج در جوامع هدف بررسی میشود.. یعنی با همان فرهنگ خودشان.... اینکه یک عده با تعریف خودشان بخواهند ازدواج کنند بی مفهوم است...
تابناك درست ترجمه كن . بنويس آمار كودكاني كه حاصل ازدواج ثبتي در دفترخانه ازدواج مثل ايران ، نيستن . تابناك جان مثلا تو همين ايران ما اگه فرزندي به دنيا بياد كه حاصل ازدواج موقت باشه و ازدواجشون جايي ثبت نشده باشه به اون بچه چي ميگيد ؟ بعدش ميشه ازدواج موقت رو توضيح بدي ؟ مثلا بگي كه از نظر فقهي رضايت 2 طرف و خوندن صيغه به صورت فارسي كفايت ميكنه . و .... ..... ........ تابناك جان تو دنيا مفاهيم جابجا شده منتها شما كمي عقب موندي .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
شما مسئله رو درست متوجه نشدی... ملاک تعهد به مفاهیم دینی و قانونی هر کشور هست... این آمار هم مربوط به اعلام آمار رسمی کشورهای مربوطه هست..

کمی در اینرتنت جستجو کنید
مگه مسلمون هستند که بحث حرام و حلال رو مطرح می کنید؟

ازدواج در واقع توافق دو نفر آدم به زندگی زناشویی با هم هست. حالا تو کشور ما باید در حضور دو تا شاهد یه جمله بگن که همدیگه رو بعنوان همسر قبول دارن که شرعی بشه و بعدش هم در دفاتر ازدواج ثبت بشه که قانونی بشه.

در کشورهای غیر اسلامی اگه دو نفر با هم زندگی کنن در واقع خودشون حتماً ابراز علاقه و خواستگاری رو به هم اظهار کردند وگرنه که با هم زندگی نمیکردند. فقط خیلیهاشون ثبت قانونی نمیکنن. بنابراین این طور زندگی زناشویی فقط از لحاظ قانون مشکل داره و گرنه مشکل دیگه ای نداره. دست از تفکر داعشی بردارید.
پاسخ ها
A
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
منظور از حرام زاده میتونه بچه هایی بوده باشه که پدر ندارن--و اینکه خب اوناهم دینشون مسیحیت هست مسیحی ها هم یسری قوانین دارن
این کلمه “ حرامزاده “ رو کاش جوری دیگه بیان می‌شد ، بچه ای که ناخواسته بدین طریق بدنیای خداوندی پا میگذاره را چرا از همین اول گناه کارش میکنیم و آسیب پذیرشون می‌کنیم و داغ دارشون می‌کنیم .
این چه تیتریه ؟؟؟ چرا یک انسان رو از بدو تولد با صفت حرام زاده لیبیل میزنید . زشته به خدا
اول تعریف حرامزادگی را مشخص نمایند بعد آمار بگیرند! اگر از نظر ایشان عدم ثبت رسمی است که در خود ایران هم بالای یک میلیون ازدواج اتباع خارجی ثبت رسمی ندارد!
مثل آمار بیکاری! طبق تعریف کسی که حتی یک ساعت در هقته کار میکند شاغل محسوب میشود و در آمار بیکاری لحاظ نمیشود!
این آمار مربوط به تولدهای خارج از چارچوب ازدواج رسمی است و الزاما به معنی حرامزادگی نیست. عقلانی نیست که 70% مردم متولد شده در یک کشور حرامزاده باشند.
واقعا فاز اینایی که میگن نامشروع و خارج از ازدواج رو درک نمی‌کنم. حرامزادگی حرامزادگیه و توی همه‌ی کشورا هم بهش همین رو میگن و از نظرشون پسندیده نیست و توی جهان یه نوع فحش محسوب میشه. پس هی اینو پاک نکنید و اسمای باکلاس بهش نزنید تا قبحش نریزه و با کلاس نشه!!!!!
چرابعضی هاناراحت میشن ؟
مگه غیرازاینه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار