بازدید 3138
۱

انتصاب‌های جدید در سازمان حفاظت محیط زیست

کد خبر: ۸۵۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴ 18 November 2018

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ناصر مقدسی را به عنوان مشاور رياست در امور بين الملل و نرگس صفار را به عنوان سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حکمی از سوی عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ناصر مقدسی را به عنوان مشاور رياست در امور بين الملل سازمان حفاظت محیط زیست و نرگس صفار به سمت سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان منصوب کرد.

در حکم عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به ناصر مقدسی آمده است: به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اینجانب در امور بین الملل تعیین می‌شوید. ارائه خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای و تخصصی، شرکت در مجامع و نشست‌های خارجی و داخلی و تدوین گزارش های راهبردی از جمله وظایف شما در چارچوب قوانین و مقررات است.

گفتنی است، ناصر مقدسی پیش از این به عنوان رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌ها سازمان حفاظت محیط زیست مشغول فعالیت بود و همچنین نرگس صفار به سمت سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان منصوب شد.

گفتنی است، نرگس صفار پیش از این به عنوان رئيس گروه سازمان ها و پروژه های منطقه ای و بين المللی سازمان حفاظت محیط زیست مشغول فعالیت بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگر آقای مقدسی بازنشسته نبودند؟ ایشون بدلیل قانون جدید از ریاست مرکز امور بین المللی کنار گذاشته شدند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان