بازدید 2546

دانشجویان ایرانی به جمع ۸ تیم برتر راه یافتند

کد خبر: ۸۵۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 17 November 2018

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور از پیروزی تیم دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در برابر تیم کشور نیجریه در چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی دانشجویان خبر داد.

به گزارش آنا، عبدالمهدی نصیرزاده از صدرنشینی تیم بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان این دانشگاه در گروه B چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: تیم بسکتبال دانشگاه پیام‌نور در دور اول بر نماینده کشور اوگاندا و در دور دوم نیز مقابل نماینده کشور برزیل پیروز شد.

وی افزود: این تیم در دور سوم مقابل نماینده کشور نیوزلند شکست خورد که با شکست نماینده نیوزلند مقابل اوگاندا، تیم کشورمان در صدر جدول گروه باقی ماند و نمایندگان کشورهای اوگاندا، نیوزلند و برزیل به ترتیب در جایگاه‌های بعدی گروه B قرار گرفتند.

نصیرزاده در پایان بیان کرد: در ادامه این رقابت‌ها تیم دانشجویان کشورمان در مصاف نماینده کشور نیجریه پیروز و به جمع هشت تیم برتر لیگ جهانی دانشجویان راه یافت. تیم کشورمان در ادامه باید با نماینده کشور لیتوانی و مکزیک به رقابت بپردازد.

لازم به ذکر است چهارمین دوره لیگ جهانی بسکتبال ۳ در ۳ دانشجویان از ۲۳ تا ۲۹ آبان ماه به میزبانی شهر شامن کشور چین برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار