بازدید 3512
۵

ترمیم سازه‌های استادیوم آزادی ۲۰۰میلیارد پول می خواهد!

کد خبر: ۸۵۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 17 November 2018

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری گفت: برای ادامه آماده سازی و ترمیم عمرانی و سازه ای آن نیاز به دویست میلیارد اعتبار و حداقل دو سال زمان داریم.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن کریمی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ادامه آماده سازی و برنامه نگهداری مجموعه بزرگ آزادی تهران، گفت: در مدت بیست روز در کاری جهاد گونه توانستیم الزامات مد نظر کنفدراسیون آسیا را آماده کنیم و خوشبختانه فینالی در شان نام ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: قطعا ما ادعایی نداشتیم که تمام مشکلات این مجموعه بزرگ را در سه هفته حل کرده ایم، چرا که برای ادامه آماده سازی و ترمیم عمرانی و سازه ای آن نیاز به دویست میلیارد اعتبار و حداقل دو سال زمان داریم. البته اتفاق خوبی هم افتاد و برای فینال آسیا گیت های ورودی تماشاگران آماده شد و ان‌شاالله در ادامه راه ما برنامه های خودمان را برای آماده سازی و بازسازی مجموعه و استادیوم بزرگ آزادی ادامه خواهیم داد، چرا این مجموعه ملی، سرمایه مردم ایران است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
البته تصویر کار جهادی شما را تابناک پس از بارش باران منتشر کرد .
وقت اون نرسیده که یک استادیوم جدید بسازید ؟
بنده اخبار ورزشی را با علاقه دنبال میکردم.
از اول بسازنش ارزونتر تموم میشه
چرا مسئولين محترم از بليط هايي كه ميفروشند هزينه هاي اين كارها رو نميدن! آيا مطمئنند از بيت المال خرج كردن براي اين چيزها درست است؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی