بازدید 4503

مفقود شدن بیش از ۶۰۰ نفر در آتش‌سوزی کالیفرنیا

با پیدا شدن جسد هفت تن دیگر از قربانیان این حادثه شمار تلفات آتش‌سوزی‌ مهیب جنگلی در ایالت کالیفرنیا 63 تن اعلام شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 16 November 2018

مقامات محلی در آمریکا اعلام کردند: تعداد افرادی که در حادثه آتش‌سوزی جنگلی در شمال کالیفرنیا خبری از آنان وجود ندارد یا مفقود شده‌اند از 600 نفر گذشته‌ است.

به گزارش ایسنا، مقامات محلی ایالت کالیفرنیا روز گذشته (پنج‌شنبه) تعداد افرادی که در حادثه آتش‌سوزی جنگلی در شمال این ایالت مفقود شده یا خبری از آنان وجود ندارد را 631 نفر اعلام کردند که نسبت به آمار منتشر شده در روز چهارشنبه افزایش قابل توجهی داشته‌است.

همچنین با پیدا شدن جسد هفت تن دیگر از قربانیان این حادثه شمار تلفات آتش‌سوزی‌ مهیب جنگلی در ایالت کالیفرنیا 63 تن اعلام شد. جسد این هفت قربانی در چند خانه و خودرو در مناطق مختلفی از این ایالت پیدا شده‌است.

مقامات محلی این ایالت اظهار داشتند: احتمال تغییر در لیست مفقودین حادثه آتش‌سوزی وجود دارد چرا که احتمال افزوده شدن اسامی دیگر و حذف برخی دیگر از اسامی وجود دارد.

تاکنون بیش از 9700 خانه بر اثر این آتش‌سوزی تخریب شده‌است.

قرار است روز شنبه رئیس جمهوری آمریکا با قربانیان این آتش‌سوزی مرگبار که مناطقی از شمال و جنوب ایالت کالیفرنیا را درگیر کرده، دیدار کند.

در حال حاضر حدود 9400 نیروی آتش‌نشان در مناطق مخالف این ایالت در تلاش برای مهار شعله‌های آتش هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، مقامات محلی اعلام کرده‌اند احتمال می‌رود عملیات مهار کامل حریق تا پایان ماه ادامه داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی