بازدید 5822
۱

بجای تیم ملی، برانکو و تراکتورسازی تشویق شدند!

کد خبر: ۸۵۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ 15 November 2018

تماشاگران اندک و معدود دیدار ایران و ترینیدادوتوباگو که از ابتدای بازی بدون دلیل بوق‌های ممتد می‌زدند در اواسط نیمه دوم سرمربی تیم پرسپولیس و همچنین تیم تراکتورسازی تبریز را تشویق کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های ایران و ترینیدادو توباگو با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کارلوس کی‌روش در ورزشگاه آزادی به پایان رسید اما این پیروزی بخاطر اتفاقات حاشیه ای روی سکوها تلخ شد.

یکی از نکات عجیب بوق‌های ممتد تماشاگران در آخرین بازی دوستانه داخلی تیم ملی بود که در نیمه دوم تشویق‌های عجیب هم به آن اضافه شد. تعدادی از تماشاگران برانکو را تشویق می‌کنند و تعدادی هم تراکتورسازی تبریز را... نکته جالب توجه اینجاست که وقتی سرمربی تیم پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت تماشاگران منتظر این بودند تا کی‌روش واکنشی نشان دهد اما سرمربی تیم ملی تمام حواسش به بازی بود و هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد.

با وجود اینکه ملی‌پوشان تیم امید در اواخر نیمه اول استادیوم را ترک کردند اما زلاتکو کرانچار، سهراب بختیاری زاده و دیگر دستیاران سرمربی تیم ملی امید در ورزشگاه مانده و بازی را تماشا می‌کنند. در دقیقه 80 تعدادی از تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه استادیوم را ترک کردند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
درود به تابناك و ابراز تاسف براي كساني كه مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها