بازدید 4635

جنجال تازه برسر بازی معوقه پرسپولیس در لیگ

کد خبر: ۸۵۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 14 November 2018

رسپولیسی ها بابت انتخاب زمان بازی معوقه شان با پیکان حسابی شاکی و عصبانی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، فینالیست ایرانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ از این موضوع شاکی است که چرا سازمان لیگ، تاریخ ۲۸ آبان را برای دیدار معوقه با پیکان اعلام کرده است. در ادامه این بحث، برانکو گفته روی نیمکت نمی‌نشیند و تیم ۱۷ ساله‌ها را به دیدار رقیب می‌فرستد. آن‌ها به شدت نسبت به انتخاب این زمان، معترض هستند.
در سمت دیگر، اما پیکانی‌ها آرام و بی صدا خود را مهیای بازی با پرسپولیس می‌کنند. البته اگر به شرایط نگاه کنیم، آن‌ها می‌توانند برای خود، حق اعتراض بیشتری قائل شوند، زیرا برنامه‌های فنی شان بهم ریخته و شرایط بازی با پرسپولیس برای شان سخت‌تر از قبل شده است.

در هفته ششم، پیکان توانست استقلال خوزستان را شکست بدهد، آن‌ها در هفته هفتم با حساب ۲ بر یک در آبادان از سد صنعت نفت عبور کردند و در هفته هشتم نیز یک بر صفر سپیدرود را شکست دادند، اما در هفته نهم که باید به مصاف پرسپولیس می‌رفتند تا آمادگی شان را به رخ قهرمان غرب آسیا بکشانند، سرخپوشان به خاطر بازی مقابل السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان از بازی مقابل این تیم طفره رفت و دیدارشان لغو شد.
در سه هفته گذشته، پیکان مقابل ذوب آهن به تساوی یک – یک رسید، مقابل تراکتورسازی ۲ بر یک باخت و برابر پارس جنوبی جم ۳ بر صفر شکست خوردند و حالا با این شرایط باید به مصاف پرسپولیس بروند.خبرورزشی نوشت: یعنی از وضعیت خوب شان قبل از هفته نهم کاملا دور هستند و از سوی دیگر، بعد از دیدار با پرسپولیس زمان زیادی تا بازی هفته سیزدهم برابر فولاد خوزستان هم ندارند. پیکانی‌ها در این وضعیت سکوت کرده اند، اما پرسپولیسی‌ها مدام اعتراض می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل