بازدید 4776

جدیدترین اظهارنظر وزیر علوم درباره مشکل بورسیه‌ها

کد خبر: ۸۵۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 14 November 2018

منصور غلامی با بیان اینکه مشکل بورسیه‌ها به طور کلان برطرف شده و اگر مسئله‌ای وجود دارد احتمالا به صورت موردی است، گفت: اگر کسی مشکلی دارد می‌تواند به وزارت علوم مراجعه کرده و درخواست دهد تا مشکلش حل شود.

به گزارش فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره مشکل بورسیه‌ها گفت: مشکل بورسیه‌ها به طور کلان برطرف شده و اگر مسئله‌ای وجود دارد احتمالا به صورت موردی است، اگر کسی مشکلی دارد می‌تواند به وزارت علوم مراجعه کرده و درخواست دهد تا مشکلش حل شود.

وی افزود: احتمالا اگر مشکلی وجود دارد، مشکل جا یابی است که نمی‌توان به صورت ضرب الاجلی افراد را به یک دانشگاه تحمیل کرد و مسئله جایابی نیاز به زمان دارد.

همچنین منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با بیان اینکه باید آمار دقیقی از تعداد دانشجویان بورسیه که هنوز مشکلشان برطرف نشده است، داشته باشیم گفت: اگر آمار دقیقی باشد ما موضوع را پیگیری می‌کنیم، من به دنبال آمار هستم که بدانم چه تعداد هنوز مشکل دارند و چرا مشکلشان تاکنون حل نشده است.

وی افزود: چند نفری مشکل را اعلام کردند که وزارت علوم و وزارت بهداشت علت حل نشدن مشکلشان را ضعیف بودن بار علمی پرونده‌ها دانستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل