بازدید 2459

جنایت پای بساط مواد

کد خبر: ۸۵۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 12 November 2018

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی از دستگیری عامل جنایت خیابان ری خبر داد که طی آن مردی ۵۸ ساله در محل سکونتش به قتل رسیده بود .

به گزارش قانون، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت 10 شب چهارم آبان سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد .

با حضور ماموران کلانتری در محل و تایید خبر اولیه ، موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران اعلام و کارآگاهان این اداره در محل حاضر شدند.در بررسی صحنه کشف جسد از سوی کارآگاهان اداره دهم و همچنین تیم بررسی صحنه تشخیص هویت مشخص شد که متوفی به شیوه خفگی به قتل رسیده است که پرونده ای در این خصوص تشکیل و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات در این پرونده آغاز شد.

برادر مقتول به کارآگاهان گفت : خانه محل سکونت برادرم در حقیقت خانه پدری‌مان است و برادرم به تنهایی در اینجا زندگی می کرد . امروز خواهرم از شهرستان با من تماس گرفت و عنوان کرد که حمید ( مقتول ) جواب تماس های او را نمی‌دهد و به همین خاطر از من خواست تا به خانه‌اش بروم و علت را جویا شوم اما پس از ورود به داخل خانه با جسد برادرم روبه‌رو شدم که بلافاصله با پلیس تماس گرفتم .

با آغاز تحقیقات در این پرونده کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات ویژه پلیسی اطلاع پیدا کردند که یکی از دوستان مقتول آخرین بار در خانه مقتول دیده شده و پس از آن دیگر هیچ کس از او اطلاعی ندارد .

اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری این شخص به‌نام علیرضا ۵۸ ساله در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام وی در ساعت ۱۵ روز نوزدهم آبان سال جاری در محدوده میدان قیام- داخل پارک کوثر دستگیر و در بازرسی اولیه از وی گوشی تلفن همراه مقتول نیز کشف شد . علیرضا پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران ابتدا منکر ارتکاب جنایت شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و صراحتا به ارتکاب جنایت و همچنین سرقت گوشی تلفن همراه مقتول اعتراف کرد .

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : سوم آبان مقتول با من تماس گرفت و از من خواست تا به خانه‌اش بروم . زمانی‌که به خانه مقتول رسیدم او بلافاصله از من مبلغ ۵۰ هزار تومان گرفت و با آن مواد تهیه کرد . دو نفری تا نیمه شب به مصرف مواد خود ادامه دادیم تا اینکه مقتول با من درگیر شد و من در یک لحظه گلویش را گرفته و او را خفه کردم .

متهم در خصوص علت آغاز درگیری منجر به جنایت مدعی است زمانی‌که دیدم مقتول در مصرف مواد زیاده‌روی می کند از او خواستم تا دیگر مواد مصرف نکند و همین موضوع علت آغاز درگیری ما دو نفر شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرايم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل