بازدید 4805

شکست سنگین بارسلونا در رالی 7 گله نوکمپ+عکس

کد خبر: ۸۵۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳ 12 November 2018

صدرنشین لالیگا در خانه شکست ناباورانه‌ای را پذیرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با شکست ناباورانه 4 بر 3 تیم فوتبال بارسلونا در خانه خودش مقابل رئال بتیس ادامه یافت.

در این بازی عجیب، فیرپو در دقیقه 20 و خواکین در دقیقه 34 بتیس را پیش انداختند و مسی در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌ها را جبران کرد. لوسلسو در دقیقه 71 بار دیگر اختلاف را به 2 گل رساند. در نهایت گلزنی ویدال در 79 برای بارسا اختلاف را به حداقل رساند اما کانالس در دقیقه 82 بتیس را به گل چهارم رساند و در نهایت گلزنی مسی در دقیقه 2+90 نتیجه 4 بر 3 را رقم زد.

توپ و میدان در اختیار بارسلونا بود، اما بتیس در دقیقه 19 به گل اول رسید. روی یک ضدحمله سریع و با پاس گوادرادو، جونیور فیرپو از سمت چپ صاحب فرصت شده و بعد از نفوذ به محوطه جریمه با یک ضربه زمینی گل اول بتیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 25 بارسا صاحب بهترین فرصت برای جبران گل دریافتی شد اما ضربه سر دیدنی کلمنت لانگله روی ارسال مسی با عکس العمل فوق العاده لوپز همراه شد.اما بتیس در دقیقه 33 با یک ضدحمله سریع دیگر دروازه بارسا را تهدید کرد و با ناهماهنگی مدافعان این تیم و ارسال تیو، این بار خواکین از وسط محوطه با یک ضربه زمینی دروازه تراشتگن را باز کرد.

بر خلاف انتظار باز هم بتیس بود روی دروازه بارسلونا حمله می کرد اما در دقیقه 40 لرون با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-2 بتیس به پایان رسید.اولین فرصت نیمه دوم هم برای بتیس ایجاد شد اما تراشتگن واکنش خوبی روی ارسال تیو و ضربه خواکین نشان داد. در دقیقه 56 و روی همکاری مسی و سوارز بارسلونا صاحب موقعیت گل شد اما ضربه مهاجم اروگوئه ای راهی به دروازه رئال بتیس نیافت.

حملات بارسا ادامه یافت و در دقیقه 66 این تیم با متوقف شدن یوردی آلبا صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیونل مسی با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق شد اختلاف را به حداقل برساند.اما در دقیقه 71 بتیس در محوطه صاحب موقعیت شد و لوسلسو با یک ضربه محکم و البته بهره گیری از اشتباه عجیب تراشتگن  توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند.

بارسا دوباره سراپا حمله شد و در دقیقه 79 و روی پاس مسی، ارسال مونیر و ضربه ویدال در مقابل دروازه خالی موفق شد به گل دوم دست یابد.در دقیقه 81 ایوان راکیتیچ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شده و در دقیقه 84 بتیس به گل چهارم رسید. جونیور پشت سر سرخی روبرتو صاحب فرصت شد و ارسال او با ضربه کانالس و گل چهارم بتیس همراه گشت.

در دقیقه 93 لیونل مسی روی پاس سوارز به راحتی دروازه بتیس را باز کرد اما دیگر فرصتی برای جبران نبود و بارسا 3-4 مغلوب بتیس شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی