بازدید 1789

افشای برنامه راست‌های افراطی آلمان برای کشتار سیاستمداران

یک شبکه زیرزمینی از راست‌های افراطی آلمان متشکل از کماندوهای نخبه و کهنه سربازان نظامی قصد داشتند تا سیاستمداران ارشد را با هدف از میان بردن نظم در کشور، بکشند.
کد خبر: ۸۵۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 11 November 2018

یک شبکه زیرزمینی از راست‌های افراطی آلمان متشکل از کماندوهای نخبه و کهنه سربازان نظامی قصد داشتند تا سیاستمداران ارشد را با هدف از میان بردن نظم در کشور، بکشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، مجله فوکوس گزارش داد، پلیس آلمان گزارش داده که این شبکه راست افراطی در نظر داشته تا برنامه‌هایی را برای روز موسوم به "روز ایکس" انجام دهد.

این برنامه شامل انتقال سیاستمداران عالی‌رتبه به مکانی دور دست و کشتار دست جمعی آنها بوده است.

نام افراد در فهرست این گروه، هنوز منتشر نشده اما گمان می‌رود که دیتمار بارش، رئیس گروه پارلمانی حزب چپ یکی از آن افراد است.

گفته می‌شود که اعضای این شبکه زیرزمینی شامل اعضای یگان عملیات ویژه نخبگان ارتش آلمان موسوم به KSK و کهنه سربازان ارتش و نیروهای قدیمی پلیس باشند.

آنها برای انجام این عملیات از قبل اقدام به ایجاد انبارهای مهمات و تسلیحات سری و همچنین انبار سوخت کرده بودند.

نفوذ به این گروه مخفیانه بدون دسترسی به یکی از رهبران آن امکان پذیر نبود.

آلمان مدتی است که با اقدامات و تحولاتی ناخوشایند در نیروهای مسلح و جامعه‌اش روبه‌رو بوده است. سال گذشته میلادی، نیروهای مسلح این کشور در برخی از پادگان‌های خود چند مورد علامت صلیب شکسته نازی‌ها را یافتند.

براساس گزارش ژانویه مجله فوکوس مشخص شده که تعداد راست‌های افراطی که خود را "شهروندان رایش" می‌نامند به 16 هزار تن افزایش یافته و آنها اقدام به آماده سازی خود برای "روز ایکس" کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی