بازدید 5042

سرمربی تیم ذوب آهن برکنار می شود

کد خبر: ۸۵۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 11 November 2018

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید وضعیت فعلی این تیم قابل‌قبول نیست و به همین دلیل به امید نمازی اولتیماتومی داده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اصغر برشان در خصوص نتایج ضعیف ذوب‌آهن و آخرین وضعیت امید نمازی، اظهار کرد: این‌گونه امتیاز گیری تیم فوتبال ذوب‌آهن قابل دفاع نیست و هیات‌مدیره مصمم به بهبود وضعیت و جبران عقب ماندگی‌ها است. ممکن است تغییرات در آینده فقط در رابطه با تعویض سرمربی تیم نباشد و این مسائل می‌تواند در رابطه با تعویض سرمربی، کمک مربی‌ها و بازیکنان باشد. این وضعیت برای ما قابل‌قبول نیست و به سرمربی تیم اولتیماتوم داده‌ایم تا اگر نتیجه مناسب را کسب نکند باید در مورد او تجدید نظر کنیم.

وی ادامه داد: نمازی به ما قول جبران داده است که متاسفانه هنوز چنین مسئله‌ای را مشاهده نمی‌کنیم. بنا بر این هیات‌مدیره مصمم به بهبود وضعیت است و هر گامی که برای بهبود و جبران عقب ماندگی‌های تیم باشد را بر خواهیم داشت. اگر بخواهیم در حال حاضر تغییراتی در تیم انجام دهیم باید با هوشیاری کامل جلو برویم چراکه تغییر سرمربی و آمدن یک مربی جدید نیاز به کادر فنی جدید و شاید بازیکنان دیگری باشد که نیم فصل برای چنین کاری بهتر است.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که سعید آذری مدیرعامل باشگاه در یک مصاحبه گفته است که تمام مشکلات تیم به او باز می‌گردد و نظر هیات‌مدیره در این خصوص چیست، گفت: این سخنان آذری به دلیل عزت نفس اوست و قصدش این بوده که فشارها از روی سرمربی برداشته شود. متانت آذری ستودنی است و ایشان به خاطر به وجود نیامدن اخلال در دو بازی آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن چنین صحبت‌هایی انجام داده است. در آینده هیات‌مدیره با جمع‌بندی و رسیدن به یک نقطه نظر، تصمیم مناسب را می‌گیرد.

برشان در رابطه با بودجه ۲۰ میلیارد تومانی باشگاه ذوب‌آهن، تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن در چندین رشته ورزشی فعالیت دارد و این میزان بودجه‌ای که اختصاص داده شده است، جواب‌گوی انتظارات برای نتیجه گیری مناسب نیست و کار باشگاه را مشکل می‌کند. بودجه حال حاضر باشگاه ذوب‌آهن برای بستن یک کادر فنی خوب، خرید بازیکنان با پتانسیل بالا و رسیدگی مناسب به تیم‌های هندبال و بسکتبال ذوب‌آهن کافی نیست.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل