بازدید 2268

انتصاب رئیس جدید موزه ملی تاریخ علوم پزشکی

کد خبر: ۸۵۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 11 November 2018

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران طی حکمی دکتر حمیدرضا نمازی را به سمت رئیس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی منصوب کرد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عباسعلی کریمی در این حکم دکتر حمیدرضا نمازی استادیار گروه آموزشی اخلاق پزشکی دانشکده پزشکی را به این سمت منصوب کرده است.

در این حکم آمده است: « موزه ملی تاریخ علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران باهدف حفظ میراث فرهنگی و تمدن کهن و گران‌بهای علوم پزشکی در ادوار مختلف تاریخی در ایران توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان میراث فرهنگی و فرهنگستان علوم پزشکی راه‌اندازی شد.

تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدّانه و عالمانه رؤسای پیشین موزه که همگی از اساتید پیش‌کسوت این دانشگاه بوده‌اند نقش بزرگی در شکل‌گیری و غنای موزه و شکوفایی آن داشته است. با توجه به دانش و تجربه ارزشمند جنابعالی، به‌عنوان رئیس موزه ملی تاریخ علوم پزشکی ایران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود باهدف معرفی جامع و شایسته پیشینه علوم پزشکی ایران در دوره‌های مختلف تاریخی، ایجاد شبکه‌ای از ارتباطات مؤثر با منابع داخلی و خارجی، هماهنگی با وزارتخانه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی ذی‌ربط، برقراری ارتباط با موزه‌های تاریخ علوم پزشکی جهان، شناسایی محققان علاقه‌مند به تاریخ علوم پزشکی و ساماندهی ارکان اجرایی را پیگیری کنید.

معرفی الگوهای تعهد و رفتار حرفه‌ای اقدام دیگری است که ضروری است در این فضا به نحو مؤثری دنبال شود.

امید است به یاری خداوند و با درایت و مدیریت مبتنی بر دانش و تجربه شما، شاهد بالندگی بیش‌ازپیش موزه به‌عنوان یکی از نهادهای مهم فرهنگی در گروه پزشکی باشیم.»

پیش از این دکتر سیداحمد جلیلی مسئولیت این مجموعه را برعهده داشت که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای از دکتر جلیلی قدردانی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل