بازدید 4380

قهرمانی در جام ملت های آسیا اتفاقی نیست

عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه قرمزهای پایتخت بدون بازی‌های تدارکاتی کیفی در جام باشگاه های آسیا سنگ تمام گذاشتند،گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا اتفاقی نیست.
کد خبر: ۸۵۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 10 November 2018

یوناتن بت کلیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره آماده سازی تیم ملی و تیم‌های باشگاهی در جام باشگاه های آسیا و جام ملت‌های آسیا، گفت: بازیهای تدارکاتی کیفی، جایگاه مناسبی درحوزه تیم ملی و باشگاهی درکشورندارد بنابراین انتظار شاهکار قهرمانی از پرسپولیس پایتخت در جام باشگاه‌های آسیا و تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا را نداریم.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رسیدن به مرحله فینال جام باشگاه های آسیا افتخار بسیار بزرگی برای پرسپولیس است زیرا این تیم تنها با اتکا به دانش فنی برانکو و تلاش بازیکنان به این مرحله رسیده است.

قهرمانی در جام ملت های آسیا اتفاقی نیست
رسیدن به مرحله فینال جام باشگاه های آسیا افتخار بسیار بزرگی برای پرسپولیس است زیرا این تیم تنها با اتکا به دانش فنی برانکو و تلاش بازیکنان به این مرحله رسیده است

وی ادامه داد: قهرمانی در جام ملتهای آسیا اتفاقی نیست زیرا اگر مقرر است با گام‌های محکم به سمت سکوی قهرمانی در جام ملتهای آسیا گام برداریم می بایست بازی های تدارکاتی درجه یک در اولویت قرار بگیرد.

بت کلیا افزود: قهرمانی در جام ملتهای آسیا نیازمند طی پروسه ای است که بازیهای تدارکاتی با کیفیت با تیمهای درجه یک اروپایی در اولویت قرار بگیرد تا بتوان ضمن کسب تجربه در بازیهای رسمی بهترین عملکرد را نیز به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد:باید قبول کرد قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به هیج وجه نمی تواند اتفاقی باشد بلکه می بایست زیر ساخت‌های حرفه‌ای باشگاه ها جهت آماده سازی تیمهای ورزشی فعال شوند.

عضو هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس یادآورشد :برای تداوم قهرمانی و حضور مستمر در راس فوتبال آسیا از باشگاهی گرفته تا تیم ملی می بایست سرمایه گذاری حرفه ای انجام شود تا بتوان با برنامه ریزی فراگیر مسیر قهرمانی را طی کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی