بازدید 4101

نقره علی هاشمی دریکضرب وزنه برداری جهان

کد خبر: ۸۴۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴ 08 November 2018

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در عشق‌آباد بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری مسابقه دسته 102 کیلوگرم مردان ادامه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در این رقابت علی هاشمی و رضا بیرالوند به همراه 8 وزنه‌بردار از کشورهای قزاقستان، ازبکستان، اسلواکی، گرجستان، ژاپن، روسیه و اوکراین (2 نفر) کار خود را در حرکت یک‌ضرب آغاز کردند.علی هاشمی در نخستین تلاش خود وزنه 172 کیلوگرمی را مهار که و آن را به درستی بالای سر نگه داشت. وی در بار دوم وزنه 177 کیلوگرمی را انتخاب کرد و موفق به مهار صحیح آن شد. هاشمی در تلاش سوم در مهار وزنه 179 کیلوگرمی موفق عمل کرد و با همین رکورد به مقام دومی رسید و صاحب مدال نقره حرکت یک‌ضرب شد.

همچنین رضا بیرالوند در تلاش اول خود موفق به مهار وزن 166 کیلوگرمی شد. وی در تلاش دوم وزنه 172 کیلوگرمی را مهار کرد و در تلاش سومش نیز در مهار وزنه 175 کیلوگرمی موفق ظاهر شد. بدین ترتیب بیرالوند با ثبت رکورد 175 کیلوگرمی در حرکت یک‌ضرب در رده چهارم این حرکت قرار گرفت و از دستیابی به مدال بازماند.در پایان حرکت یک‌ضرب، نماینده ازبکستان ضمن شکستن رکورد جوانان جهان، اول شد و ورزشکاری از اوکراین در رده سوم قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر