بازدید 2430

با نزدیک شدن به زمان آغاز رای‌گیری، ترامپ باز هم پیام مهاجرتی داد

در ساعات باقی مانده به شروع انتخابات امروز (سه‌شنبه) کنگره آمریکا و پایان کمپین‌های دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، دونالد ترامپ بر پیامی آشنا تاکید کرده است: مهاجران.
کد خبر: ۸۴۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ 06 November 2018

در ساعات باقی مانده به شروع انتخابات امروز (سه‌شنبه) کنگره آمریکا و پایان کمپین‌های دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان، دونالد ترامپ بر پیامی آشنا تاکید کرده است: مهاجران.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان آخرین گردهمایی انتخاباتی در اوهایو تاکید کرد: میلیون‌ها مهاجر غیرقانونی قصد دارند به کشورمان یورش بیاورند و قوانین ما را نقض کنند. اگر شما خواستار باز شدن مرزها هستید، به دموکرات‌ها رای بدهید.

این پیامی است که ترامپ مکررا در هفته‌های اخیر بر آن تاکید کرده است. رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان کارزارهای انتخاباتی در سراسر کشورش، روی مساله مهاجرت تاکید کرده و نسبت به حرکت کاروانی از پناهجویان به سمت مرز مکزیک هشدار داده و گفته است چنانچه دموکرات‌ها انتخاب شوند، آنها اجازه می‌دهند تا سیلی از مهاجران وارد ایالات متحده آمریکا شوند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، اما با نزدیک شدن به زمان آغاز رای‌گیری، هنوز مشخص نیست که آیا پیام دونالد ترامپ از سوی مردم پذیرفته می‌شود یا ضربه‌ای به او و حزب جمهوری‌خواهش وارد خواهد آمد. بسیاری از ناظران تاکید دارند لفاظی ترامپ درباره مهاجران تلاشی برای ایجاد رعب و وحشت و افزایش میزان مشارکت مردمی در میان سفیدپوستان خصوصا در ایالت پنسیلوانیا است.

رئیس‌جمهوری آمریکا در آخرین سفرهای انتخاباتی خودش راهی اوهایو، ایندیانا و میسوری شد. ترامپ در آنجا مجددا به بحث مهاجرت، رسانه‌ها، دموکرات‌ها و زنانی که علیه برت کاوانا، نامزد پست دیوان عالی آمریکا سخن گفته بودند، اشاره کرد. او در پایان تبلیغات انتخابات در این سه ایالت تاکید کرد "برنامه سیاسی جمهوری‌خواهان رویای آمریکاست و اکنون در انتخابات کنگره به بوته آزمایش گذاشته شده است."

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل