بازدید 9125

زنده گیری سگ‌های بدون صاحب

کد خبر: ۸۴۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 06 November 2018

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از روند زنده گیری سگ های بدون صاحب با همراه گروهی از حامیان حیوانات بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا تحصیلی در بازدید شبانه خود از روند زنده گیری حیوانات شهری در منطقه شهران، ضمن قدردانی از زحمات عوامل این امر، اظهار داشت: شهرداری بین دیدگاه مثبت و منفی پیرامون کنترل حیوانات بدون صاحب در شهر تهران قرار دارد به همین منظور در راستای رفاه حال شهروندان بهترین اقدام را جمع آوری این حیوانات می داند.

وی یادآور شد: این شرکت در راستای رفاه شهروندان در سطح شهر جمع آوری و نگهداری این حیوانات در محیطی امن و مطمئن را در دستور کار خود دارد.تحصیلی به حضور گروه های طرفدار حیوانات در محل زنده گیری سگ های بدون صاحب اشاره کرد و گفت: این شرکت در نظر دارد در راستای کمک به محیط زیست و حمایت از حیوانات به خصوص سگ ها از کمک گروه های حامی حیوانات استفاده کند و بعد از جمع آوری، این گروه را در جریان روند نگهداری حیوانات قرار دهد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، مدیرعامل شرکت ساماندهی تاکید کرد: گروه‌های حامی حیوانات دوست دارند که این موجودات را به صورت آزادانه در خیابان و در کنار خود داشته باشند اما باید پذیرفت که بیشتر مردم از این موجودات بی آزار می ترسند و مدام به ما شکایت می کنند به همین دلیل نمی‌توانیم آنها را در سطح شهر رها کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۰
جای این حیوانات در شهر نیست.
ایکاش یک فکری برای سگهای ولگرد باغستان شهریار هم میکردند. زن و بچه در عذابند.
آفرین بالاخره کار درست. عدم خشونت علیه حیوانات = عدم خشونت علیه انسانها
البته من خودم هم از اعضای گروههای حامی گربه ها هستم. تا اونجا که برام مقدوره از حق این زبون بسته ها که نه توان دفاع دارند و نه قدرت حرف زدن دفاع می کنم. رفتار انسانها نسبت به موجودات خلق خدا نشان دهنده شخصیت و فرهنگ آن انسان است.
من هم بعنوان یک شهروند ضمن تشکر با حمع اوری سگ های ولگرد و عقیم سازی انها کاملا موافقم سلامت جامعه ایجاب میکند این طرح را ولی نه اینکه زبون بسته ها را فجیعانه بکشند امروز صبح خبری دیدم ظاهرا در خوزستان که صدها سگ را سوزانده اند !!!!!!!!!!!!!!
جای این ادا و اطوار یک روش عقیم سازی موثر و بی خطر پیدا کن.....وضعیت گربه ها هم فاجعه باره.....پارسال دو و سه تا یخ زده دیدم .....
حیوانهای بی زبون مثل سگ و گربه دارن تو شهر ها و روستاها با ما همزیستی میکنن چه بسا این بشر زیاده خواه با توسعه بی رویه ی شهرها مجال زندگی همراه با آرامش رو از این مخلوقات خدا گرفته بیایید با هم تصمیم بگیریم به حیوونها کمک کنیم یه حیوون بنا به وظیفه ی غریزیش سالی دو بار تولید مثل میکنه هر بار سه-جهار تا بچه میاره در حالیکه خودش گرسنه س چطوری به بچه هاش شیر بده من که از نزدیک دقت میکنم یه مثلا گربه ماده چه سختیهایی رو تحمل میکنه مثلا وقتی میره دنبال غذا توله هاش مورد آزار مردم قرار نگیرن گم نشن و ....تازه تو سطلهای آشغال چیزی گیرشون نمیاد که بخوان سیر شن انها هم مثل انسانها تنوع بیماری دارند سرما میخورن تب میکنن از گرسنگی بی تاب میشن و .... خواهش میکنم هر جا دور و برتون حیوونی دیدید بی تفاوت از کنارش رد نشید نگید پررو میشه ...دیگه عادت میکنه و... همینکه حیوون به شما اعتماد میکنه و نزدیک میشه حتما مشکلی داره که شما رو قابل دونسته و پناه آورده
یکی از راههای کمک به حیوونها کنترل جمعیتشون هست عمل عقیم سازی در اکثر کلینیکهای دامپزشکی انجام میشه بعضی از اونها تعرفه حمایتی دارند برای حیوانات خیابونی و این کار رو با 100 تا 150 هزارتومن یا کمتر انجام میدن که انجامش هم به حیوونها کمک میکنه هم به جامعه
امیدوارم که هیچ حیوونی گرسنه و درمونده نباشه و مورد آزار و ادیت ما انسانها قرار نگیره
کار بسیار مفیدی است
ضمن اینکه در صورت پرورش و مدیریت سلامت مناسب این حیوانات امکان صادرات آنها به کشور هایی که شهروندان آنها تمایل به نگه داری حیوانات دارند نیز فراهم شده بدینوسیله هزینه های نگه داری به صورت ارزی بازگشت می یابد
تورو خدا به داد شهر پردیس هم برسید. جمعیت سگها داره از آدمها بیشتر میشه. با توجه به اینکه هنوز خیلی زمین خالی تو محلات هست هرچی سگ تو استان تهران هست اومده اونجا. هر روز هم زاد و ولدشون بیشتر میشه و آرامشو از مردم گرفتن. اصلا پیاده نمیشه تو کوچه خیابوناش قدم زد.
سلام
نو خدا یک فکری هم برای سگ های ولگرد جاده هراز کنید کنار جاده پر از سگ شده
تعدادزیادی نیز از درکه تا خود پلنگچال که اکثرا بیمار وگرسنه نیز میباشند پراکنده اند ونیاز به حمایت دارند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر