بازدید 2170

امتحانات پایان ترم را در شهر مورد علاقه خود بگذرانید

کد خبر: ۸۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱ 04 November 2018

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند برای شرکت در آزمون پایان ترم خود، شهر تعیین کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور افزود: با توجه به گستردگی مراکز و واحدهای سراسر کشور دانشگاه پیام‌نور این امکان برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم شد که در زمان امتحانات در صورت عدم امکان حضور در شهر و دانشگاه محل تحصیل خود، بتوانند به راحتی در دیگر حوزه های امتحانی دانشگاه در سراسر کشور حضور یابند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور با رویکرد اجرای روش‌های نوین آموزشی درصدد است فرایند تحصیل را با حفظ کیفیت آموزشی، به هر طریق ممکن برای دانشجویان تسهیل کند که شیوه برگزاری آزمون های متمرکز و امکان انتخاب محل آزمون از مهم ترین اقدامات دانشگاه در این زمینه بوده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با منحصر شمردن این ویژگی دانشگاه پیام نور، گفت: دانشجویان این دانشگاه می توانند در پایان آبان ماه و در مهلتی که از سوی دانشگاه اعلام خواهد شد، ضمن مراجعه به سیستم گلستان نسبت به تعیین محل آزمون پایان ترم خود اقدام نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس