بازدید 6554
۲

ماجرای بلیت ۱۵ میلیونی نجف ـ تهران چیست؟

کد خبر: ۸۴۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 01 November 2018

معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: خبر فروش بلیط 15 میلیونی نجف_تهران به زائران صحت ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرتضی دهقان، معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در واکنش به خبر فروش بلیط 15 میلیونی نجف_تهران به زائران گفت: این خبر صحت ندارد چراکه نرخ بلیط‌های پرواز اربعین مشخص است که برای تهران 2 میلیون و 200 و برای مشهد 2 میلیون و 800 هزار تومان است. این نرخی است که اعلام شده و شرکت‌ها رعایت کرده‌اند.

دهقان افزود: نرخ بلیط برای زائرانی که بنا به هر دلیلی قصد دارند، بلیط برگشت را از کشور عراق تهیه کنند، حداکثر 80 دلار است.

معاون هوانوردی و امور بین الملل ضمن تکذیب خبر فروش بلیط با نرخ 15 میلیون تومان، تصریح کرد: نمایندگان ما در فرودگاه نجف مستقر هستند، چنانچه کسی بلیطی با این نرخ خریداری کرده است، می‌تواند با ارسال نمونه کپی آن و طرح شکایت در سامانه حقوق مسافر، امکان پیگیری آن را برای ما فراهم آورد تا اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

حیدری مدیرکل امور مرزهای کشور و دبیر ستاد اربعین هم در رابطه با صحت ادعای فروش بلیطی با نرخ 15 میلیون تومان تاکید کرد: سازمان هواپیمایی بارها از طریق رسانه‌های مختلف و سازمان صدا و سیما اطلاع‌رسانی کرده است که از تاریخ دوم تا 12 آبان ماه، یک ریال به مبلغی که اعلام شده، افزوده نخواهد شد.

دبیر ستاد اربعین گفت: در صورتی که شخصی مبلغی مازاد بر آنچه تعیین شده، برای خرید بلیط پرداخت کرده باشد، حق شکایت و پیگیری از طریق دستگاه‌های ذیربط را دارد و در صورت صحت این موضوع حتما اقدامات لازم در این باره انجام خواهد شد.

گفتنی است در جریان اعزام زائران اربعین و بحبوحه بازگشت زوار به کشور، به تازگی اخباری مبنی بر فروش بلیط پرواز نجف به تهران به بهای 15 میلیون تومان به گوش می‌رسد که جای تامل دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همین الان برید به سایت ها مراجعه کنید و بلیط نجف به تهران رو سرچ کنید می بینید چه قیمت هایی زدن
فقط نجف تهران نیست پروازهای کشورهای اطراف نیز مانند ترکیه نیز همینطوره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر