بازدید 6097
۱

ترامپ: احتمالا به برخی سوالات مولر پاسخ می‌دهم

کد خبر: ۸۴۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 30 October 2018

دونالد ترامپ گفت که به احتمال زیاد به برخی از پرسش‌های رابرت مولر در زمینه "تحقیقات روسیه" پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه فاکس نیوز گفت، به احتمال زیاد به برخی از سوالات رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ترامپ در این مصاحبه گفت: احمقانه است که مجبور باشم با این پرونده همکاری کنم زیرا ما کاری نکرده‌ایم اما احتمالا اقدامی در این راستا انجام دهیم. بله، به برخی از سوالات پاسخ خواهیم داد.

سی‌ان‌ان پیش از این گزارش کرد که وکلای ترامپ در حال کار بر روی پاسخ سوالات مکتوبی هستند که از سوی دفتر رابرت مولر در رابطه با پرونده مداخله روسیه در انتخابات 2016 ارسال شده است.

دونالد ترامپ پیش از این گفته بود که مایل است با مولر گفت‌وگویی داشته باشد اما تاکنونی توافقی برای این جلسه پرسش و پاسخ به دست نیامده است.

رابرت مولر به مدت بیش از یک سال است که سرپرستی تحقیقات در پرونده ادعای مداخله روسیه در انتخابات آمریکا به نفع ترامپ را در دست دارد.

کاخ سفید و کرملین هر دو ادعای تبانی در کمپین انتخاباتی 2016 ترامپ را تکذیب کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هشدار به همه آنهایی که اقدام به خرید، نگهداری و فروش دلار می کنند:
مقدرات زندگی خود را دست افرادی که با هدف ضربه زدن به ملت برای ایجاد بحران در کشور (که دودش به چشم ملت از جمله خانواده شما می رود) قرار ندهید.

خرید و تلبار ارز در منزل علاوه بر اینکه خطر دزدی و جنایت بر علیه شما و خانواده را افزایش می دهد، قمار کردن با زندگی و حاصل دست رنج تان است.

بله یک قمار باز هم می بره و هم می بازه ولی عمده قمار بازان بازنده هستند.

برای نمونه تحقیقات جدی مولر و بازجویی ترامپ در باره انتخابات سال ٢٠١٦ آمریکا، میتواند نرخ ارز را پائین بیاورد و اگر مولر ترامپ را از اریکه قدرت پائین بیاورد، نرخ ارز بنحو بی سابقه ای حتی زیر ٤٢٠٠ ممکن و محتمل است سقوط کند !

گفتن از ما، دریافت پند و اندرز واقع بینانه از شما
وگرنه وقایع پیش رو، کسب تجربه های تلخ و وحشتناک را بر شما تحمیل خواهد کرد !

برای حفظ و برقراری ارزش افزوده سرمایه ها یا پولهای خود، آن را به ریال یا ارز و یا طلا در منزل و یا حساب بانکی تان نگهداری نکنید بلکه آن را در امور تولیدی (با رعایت ملاحظات ایمنی و اقتصادی) سرمایه گذاری کنید بعبارت ساده تر: پولهایتان را بزنید به کارهای تولیدی !

یک کارگاه کوچک حتی شده در یک انباری یا مغازه کوچک ٩ متری یا به فراخور سرمایه تان، کارگاه بزرگ یا کارخانه راه بیندازید و از آن، هم ارزش پول خود را حفظ کنید، هم بر دارایی های خود بنحوه شایسته بیفزاید و هم بر ارزش پول ملی کشورمان بیفزاید که این بر قدرت خرید مردم می افزاید تا بتوانند از تولید کننده گان خرید بیشتر نمایند.

(بدیهی است که خریدار واقعی محصولات تولیدی مردم هستند و فروشندگانِ فروشگاهها، واسطه بین تولید کننده و خریدار هستند.)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس