بازدید 17488
۹

گلاب آدینه: پانته آ بهرام کار خوبی کرد

کد خبر: ۸۴۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 30 October 2018

گلاب آدینه، بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار پستی از پانته آ بهرام که به دلیل نگرفتن دستمزد حاضر نشد در سکانس های پایانی سریال "دلدادگان" بازی کند، دفاع کرد.

به گزارش 24آنلاین، این بازیگر در اینستاگرام نوشت:

"همیشه شعبان یک بار هم رمضان.

تا کی تا کی عوامل سریال ها باید ماه ها و ماه ها و ماه ها دنبال گرفتن دستمزد خود باشند؟

نمی دونم دقیقن أصل ماجرا چیه؟کی درست می گه کی غلط ولی به نظر من اگر پانته آ خانم به خاطر نگرفتن دستمزد به کار ادامه نداده اند بسیار کار خوبی کرده اند.بالاخره یک بار هم که شده یکی می باید این کار رامی کرد."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
تواین شرایط اقتصادی ااصلا کارخوبی نکرد فقط مامردمیم که بایدبه فکر همدیگه باشیم یه کارگروهی که ازبیت المال هزینه شده رو خراب کرد
به نظر من هم خیلی کار بجایی کرد. خیلی از بازیگران بدلیل اینکه کار کامل بشود تا اخر ماندن و سر گرفتن دستمزد با مشکل روبرو شدند. مثل مشکلاتی که مهران مدیری با همه بازیگرانش دارد !
دقیقا
چه دل و قلوه به قرض می دهند انگار از دماغ فیل افتادن
نمی دونم دقیقن أصل ماجرا چیه؟کی درست می گه کی غلط!!!
لطفا شما که چیزی نمیدونی قضاوت نکن چون قضاون ندانسته بنوعی نادانی است
پانته جون دوستت دارم
سلام ، به تمامی هنرمندان و هنر دوستان خوب ایران . من کاملا با اقدامی که سرکار خانوم پانته آ بهرام انجام دادند موافق هستم .
این روشهای غیر انسانی در بسیاری جاها معمول است و اصلا فکر نمی کنند سایرین هم زندگی دارند و به امید دریافت دستمزد کار می کنند.گوشه دستمزد وکلای مجلس وزرا و سایر صاحب منصبان دولتی که بسیار بیشتر از لیاقتشان است ساییده نمی شود ولی زورشان به هنرمندان دانشگاهیان و معلمان می رسد! واقعا خجالت دارد.این خانم کار بسیار خوبی کرده.بنده معلم دانشگاه هستم حدود سه ماه برای یک ترم سر کلاس میرویم و باید ششماه و زیادتر منتظر دریافت پولش باشیم.آنهم ساعت کلاسی حدود 7 تا 12 تومان ! باور کنید مسافر کشی شرف دارد به این استادی دانشگاه!
دمش گرم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر